اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805170025743

کارگاه آموزشی فرصت‌های تجاری در جاده ابریشم

کد: 13950805170025743

https://goo.gl/HCBD42

، (اخبار رسمی): اتاق بازرگانی تهران، کارگاه آموزشی آشنایی با فرصت‌های تجاری در جاده ابریشم را برگزار می‌کند. این کارگاه آموزشی که مخاطبان آن اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی حاضر در بازار چین هستند، با هدف ارتقا سطح آگاهی تجار و بازرگانان ایرانی به امر صادرات به چین و واردات از این کشور برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی فرصت‌های تجاری در جاده ابریشم

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و چین، مدت برپایی این کارگاه آموزشی طی 2 جلسه سه ساعته است و فریدون وردی‌نژاد سفیر سابق ایران در کشور چین و مدیر فعلی پروژه چین در اتاق تهران، مدرس این دوره آموزشی است.
برای این دوره، سرفصل‌های آموزشی نیز تعیین شده که برخی از آن عبارت است از: بررسی نقاط قوت و ضعف ایران و چین در جاده ابریشم، ضرورت آشنایی با فرصت‌های تجاری ایران و چین، استراتژی‌های مناسب و عوامل کلیدی موفقیت در وضع مطلوب و نیز مدل مناسب همکاری با چینی‌ها در جاده ابریشم.

این دوره آموزشی، روزهای دوشنبه 10 آبان ماه و چهارشنبه 12 آبان ماه سال جاری از ساعت 17 الی 20 در ساختمان مرکز آموزش اتاق تهران واقع در خیابان وزرا برگزار می‌شود.

علاقمندان به حضور در کارگاه آموزشی آشنایی با فرصت‌های تجاری در جاده ابریشم می‌توانند از طریق فایل پیوست زیر و یا با مراجعه به سایت مرکز آموزش اتاق تهران، نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در این کارگاه اقدام کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و چین

با توجه به اقتصاد درحال رشد چین و ضرورت ایجاد ارتباط نزدیکتر بنگاه‌های بخش خصوصی کشورمان با آن کشور ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در صدد برآمد تا با ایجاد تشکلی سازماندهی شده ، گام‌های مناسبتری را در جهت حرکت صحیح به سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین هم‌اکنون با بیش از 4000 عضو ، یکی از بزرگترین و فعالترین اتاق‌های مشترک فعال کشوردر ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]