اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100755615

در ارس برگزار می شود

همایش نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی

کد: 13950606100755615

http://goo.gl/qFe1JB

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری همایش ملی نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی در ارس خبر داد.

همایش نقش مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخباررسمی و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف بررسی و معرفی مزیت های مناطق آزاد در تحقق اقتصاد مقاومتی 28 و 29 مهرماه در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات را 10 شهریور و آخرین مهلت ارسال مقالات را هشت مهرماه جاری اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت ثبت نام در همایش 20 مهرماه امسال می باشد.

داداش زاده افزود: برگزاری دو کارگاه تخصصی در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های این همایش می باشد.

وی گفت: محورهای اصلی این همایش شامل مناطق آزاد و استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور، سرمایه گذاری مستقیم خارجی، ارتقاء جایگاه بخش خصوصی، هم پیوندی فرامنطقه ای، منابع مختلف تامین مالی، موسسات مالی و اعتباری، تنوع سازی صادرات، اقتصاد دانش بنیان، فضای کسب و کار، مدیریت واردات، توسعه پایدار، کارآفرینی، اشتغالزایی، تولید ملی، بهره وری، درونزایی، برونگرایی و سایر موارد مرتبط با عنوان همایش می باشد.

داداش زاده با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به نقش مناطق آزاد در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد، توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج، موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری در سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی می باشد و مهمترین هدف این همایش نیز بررسی راهکارهای لازم برای تحقق این سیاست ها خواهد بود.

مدیر برنامه و بودجه سازمان منطقه آزاد ارس اضافه کرد: این همایش با همکاری دستگاه ها و مراکز آموزش عالی حضور اساتید برجسته و صاحب نظر دانشگاه های مادر کشور برگزار می شود.

وی در پایان از انجمن اقتصاددانان شمال غرب کشور و دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز برای همکاری در این همایش قدردانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]