اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106965615

نمایشگاه حجاب و عفاف در پارک کوهستان ارس

کد: 13950609106965615

http://goo.gl/CXsFuw

، تبریز , (اخبار رسمی): نمایشگاه حجاب و عفاف به مدت 15 روز در پارک کوهستان ارس برپا شده است.

نمایشگاه حجاب و عفاف در پارک کوهستان ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئول اجرایی نمایشگاه گفت: این نمایشاه با همکاری بخش خصوصی و معاونت فرهنگی ، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس تا 12 شهریور برپا می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علی  پورباقر افزود: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ عفاف و آشنا کردن جوانان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد دایر شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه علاوه بر محصولات فرهنگی با محوریت حجاب و عفاف و کتب احکام اسلامی، نرم افزارهای تخصصی بازی های رایانه ای دارای  پیوست دینی برای کودکان و نوجوانان  نیز در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

پور باقر اضافه کرد در این نمایشگاه علاوه بر 800 عنوان کتاب با موضوع قرآن، ادعیه، خانواده، حجاب و عفاف کتاب هایی با موضوعات تاریخی، اخلاقی و رمان مطابق با سلایق مختلف نیز عرضه شده است.

وی استقبال مردم از این نمایشگاه را به دلیل تنوع اجناس، مطلوب ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد با اطلاع رسانی گسترده تر شاهد استقبال بیشتر مردم باشیم.

حجت الااسلام عمادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا نیز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه سطح کیفی نمایشگاه را مناسب ارزیابی کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موثر باشد.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده گردشگران در منطقه آزاد ارس و بخصوص در پارک کوهستان، برگزاری این نمایشگاه ایده جالبی است که امیدواریم تداوم داشته باشد.

گفتنی است در مدت اجرای دومین نمایشگاه حجاب و عفاف که به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس در سالجاری برگزار می شود، به 200 نفر جایزه اهداء شده است و همچنین به بهترین نقاشی با محوریت حجاب و عفاف جایزه تعلق می گیرد. این نمایشگاه در گام بعدی به مدت یک هفته در محدوده خداآفرین ارس برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد یک نمایشگاه پژوهشی نیز با محوریت کارگاه های آموزشی چهره به چهره ویژه جوانان و نوجوانان و بزرگسالان، همراه با سمینار ملی حجاب و عفاف ویژه مدیران سیاستگذار در این حوزه در تیرماه امسال در مجتمع مشاهیر آذربایجان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش