اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111675615

تجلیل از فرزندان نمونه کارکنان ارس

کد: 13950613111675615

http://goo.gl/BQeSeb

، تبریز , (اخبار رسمی): جشن تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس در پارک کوهستان ارس برگزار شد.

تجلیل از فرزندان نمونه کارکنان ارس

به گزارش اخبار رسمی به  نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس، در این آئین 270 نفر از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس با اهدای لوح و هدایای نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.
از میان این 270 نفر که مورد تجلیل قرار گرفتند، 193 نفر مقطع ابتدایی، 50 نفر مقطع دوره اول متوسطه، 12 نفر مقطع دوره دوم متوسطه و 13 نفر مقطع دانشگاهی را شامل شد.
قهرمان صمدی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس در این آئین با اشاره به اینکه تقدیر از دانش آموزان نمونه ، نشان از اهمیت تحصیل علم در بین خانواده های کارمندان ارس دارد، گفت: هدف از برگزاری این مراسمات تجلیل از افزایش انگیزه تحصیلی و تقویت روحیه تلاشگری در بین دانش آموزان و همچنین تجلیل و قدردانی از زحمات و تلاش علمی دانش آموزان ساعی و ممتاز کارمندان ارس است .

صمدی افزود: ارتقای سطح علمی و تحصیلی فرزندان به منظور تربیت مدیران آگاه، عالم و توانمند برای آینده کشور از مهمترین مسائلی است که باید خانواده ها جهت تحقق آن پیگیری کنند چرا که آینده شهرو به تبع آن کشورمان در دست توانای دانش آموزان می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود کسب علم و حضور کارآمد در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: وجود جامعه جوان در کشور، مزیتی کم نظیر برای توسعه و رونق هرنوع فعالیت اقتصادی، علمی، فنی و سایر عرصه ها می باشد.
شایان ذکر است مراسم تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان برتر کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس با حضور خانواده های کارکنان، معاونین و مدیران ارس و با اجرای برنامه های شاد و مفرح "خاله رویا و عمو مهربان" از هنرمندان سیما برای فرزندان و خانواده های حاضر در مراسم برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش