اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113435615

بازدید هیات اقتصادی ترک از فازهای صنعتی ارس

کد: 13950614113435615

http://goo.gl/4TxwCQ

، تبریز , (اخبار رسمی): اعضای 60 نفره مدیران اقتصادی بخش خصوصی و دولتی ترکیه که در قالب همایش تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی و ترکیه در ارس حضور دارند، از کارخانه های فعال و فازهای صنعتی این منطقه آزاد بازدید کردند.

بازدید هیات اقتصادی ترک از فازهای صنعتی ارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، بازدید از "پالایشگاه خزر نفت ارس" بعنوان واحد تولیدی فراورده های نفتی، واحد تولیدی "پاراپلاستیک" تولید کننده انواع کیسه ها و گونی های پلاستیکی و واحد تولیدی "نستا بی بی" تولید کننده پوشک بچه از جمله واحدهای تولیدی مورد بازدید این هیات بود.

بازدید از فازهای صنعتی ارس با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بمدت دو ساعت انجام شد.

نخستین روز همایش تجارت و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی و ترکیه با حضور 60 مدیر اقتصادی بخش خصوصی و دولتی ترکیه و صاحبان صنایع داخلی روز گذشته در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی