اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123025070

کارشناسان کهریزک در کارگاه اختلالات سالمندی

کد: 13950623123025070

http://goo.gl/4YaeLl

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از کارشناسان آسایشگاه خیریه کهریزک در کارگاه آموزشی « اختلالات سالمندی » حضور یافتند.

کارشناسان کهریزک در کارگاه اختلالات سالمندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ یکشنبه ای که گذشت سالن کنفرانس معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران، شاهد برپایی کارگاه آموزشی تحت عنوان« اختلالات سالمندی » بود.در این کارگاه یک روزه جمعی از کارشناسان بهداشتی، پرستاری و مددکاران اجتماعی آسایشگاه خیریه کهریزک جهت بهره مندی از دانش روز سالمندی حاضر شدند تا با ارتقاء سطح معلومات به توان و کارائی خود بیافزایند.

در این کنفرانس تخصصی مباحث گوناگون و مرتبط با سالمندان و اختلالات ویژه  این دوران در دستور کار اساتید برجسته دانشگاه تهران قرار گرفت.دمانس و سقوط (FALL) به عنوان شایعترین اختلالات دوران سالمندی، افسردگی و اختلالات خواب در سالمندان، پدیده پیر شدن جمعیت و تغییر هرم جمعیت کنونی کشور و نیز پیش بینی تا سال 2050، اهم مباحث و سرفصل هایی بود که این در کارگاه آموزشی ، بدان پرداخته شد. ضمن آنکه سیاست های وزارت بهداشت در خصوص آموزش افراد جهت بهبود سبک زندگی و لزوم حمایت از بخش خصوصی در مشارکت هم جانبه در فعالیت های اجتماعی، تبیین شد.

 پرداختن به مقوله آموزش در سطوح مختلف از جمله کارشناسان ، مددیاران و خدمات عمومی، از سیاست های اصلی مسئولین سلامت و اجرایی مجموعه است تا سطح توان و دانش کارکنان جهت خدمات بهینه به جمعیت هدفِ همواره در حال رشد باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه