اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950624126245615

در منطقه آزاد ارس انجام می شود

اجرا فازاول اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب شهری

کد: 13950624126245615

https://goo.gl/fwFbDB

، تبریز , (اخبار رسمی): معاون امور زیربنایی و توسعه سازمان منطقه آزاد ارس گفت : فاز اول پروژه اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب به تصفیه خانه فاضلاب شهری در داخل شهر جلفا بدون وقفه در حال اجرا است .

اجرا فازاول اتصال خط اصلی انتقال فاضلاب شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس ، ایرج حاتمی با اعلام این خبر گفت : این پروژه با اعتباری بالغ بر 145 میلیار ریال و به طول تقریبی 30 کیلومتر اجرا می شود که فاز اول آن از میدان مرزداران شهید جلفا تا روبروی هتل جهانگردی ارس در حال اجر است .
وی افزود : طول فاز اول پروژه 1200 متر بوده که با حفاری به عمق 2.5 تا 4.5 متر از لوله هایی به قطر 400 میلی متر بهره گرفته می شود .
حاتمی ضمن تاکید بر اهمیت پروژه فاضلاب در توسعه منطقه گفت : از تمامی شهروندان در خواست می شود منازل خود را به شبکه فاضلاب شهری متصل کرده و از سیستم های دفع فاضلاب سنتی استفاده نکنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست