اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130715615

آغاز احداث پارک و کمپ اسکان مسافر در محدوده جلفا

کد: 13950628130715615

https://goo.gl/QvmOsJ

، تبریز , (اخبار رسمی): معاون فنی و عمرانی ارس از آغاز عملیات اجرایی پارک و کمپ اسکان مسافری در ضلع غربی مینی پارک و میدان یادبود جلفا خبر داد.

آغاز احداث پارک و کمپ اسکان مسافر در محدوده جلفا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، کریم صدیقیان با اعلام این خبر افزود: این پروژه در راستای افزایش ظرفیت فضاهای اقامتی و ایجاد کمپ چادری در زمینی به وسعت 20 هزار متر مربع در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه تهیه طرح و نقشه های اجرایی توسط واحدهای مختلف سازمان منطقه آزاد ارس انجام شده است، گفت: اجرای این پروژه توسط واحدهای زیر مجموعه مدیریت امور شهری و روستایی از جمله زیباسازی،  فضای سبز و امور امانی انجام می شود.

صدیقیان اضافه کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای بهره برداری فاز اول 60 روز کاری بوده و اجرای آبنما، فضاهای سبز و گلکاری، سکوهای نشیمن و چادر زنی برای رفاه حال مسافران و گردشگران  پیش بینی شده است.

وی گفت: همواره یکی از اهداف مهم سازمان ایجاد زیرساخت های سلامت محور و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه بوده و با این رویکرد سه قطعه زمین مجزای ورزشی شامل 2 زمین بازی تنیس و زمین مینی فوتبال جانمایی شده و در حال اجرا می باشد.

وی گفت: یکی از اهداف این پروژه اتراق چادری و جلوگیری از استقرار چادرهای مسافری در بلوارها و پیاده روها می باشد.

شایان ذکر است، با توجه به حجم انبوه مسافران ورودی به محدوده منطقه آزاد ارس و استقبال مسافران و گردشگران از فضاهای موقت، پارک مسافر نیز با ظرفیت 30 سوئیت در ضلع جنوبی کاروانسرای خواجه نظر به بهره برداری رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی