اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135485615

پیشرفت 90 درصدی پروژه مرمت حمام تاریخی جلفا

کد: 13950703135485615

https://goo.gl/OCwgZ1

، تبریز , (اخبار رسمی): پروژه مرمت حمام تاریخی جلفا با اجرای عملیات عمرانی توسط معاونت فنی و عمرانی در حال اتمام است.

پیشرفت 90 درصدی پروژه مرمت حمام تاریخی جلفا

به گزارشاخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، عملیات اجرایی مرمت حمام تاریخی جلفا طی یک سال و با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال توسط معاونت فنی و عمرانی و همچنین نظارت مدیریت گردشگری و میراث فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس اجرا شده است.

بر اساس این گزارش، با توجه به ضرورت حفاظت و صیانت از این اثر ارزشمند تاریخی، مرمت بخش بینه حمام، تعمیرات سطوح داخلی، سنگ کاری و بازسازی سردر و نمای بیرونی، بازسازی خزینه ها، حفرکانال برای دفع نم و رطوبت، محوطه سازی و نورپردازی از جمله عملیات اجرا شده در این پروژه بوده و هم اکنون عملیات پایانی و تکمیلی در حال اجرا است .

آثار میراث فرهنگی بعنوان امانت های گرانبها در ارس مورد توجه می باشد. از این رو رسیدگی و کارشناسی فنی و نظارت بر حسن اجرای پروژه های بهسازی میراث فرهنگی با جدیت از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس ارا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی