اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141335070

همایش پیاده روی سالمندان برگزار شد

کد: 13950706141335070

https://goo.gl/ZAIDKH

، تهران , (اخبار رسمی): سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک برای پیاده روی به پارک تنیس رفتند و روز شادی را تجربه کردند.

همایش پیاده روی سالمندان برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،سالمندان مرکز آموزش و توانبخشی روزانه در هفته تکریم منزلت سالمند  به  صورت گروهی در پارک تنیس پیاده روی  کردند.

هفته تکریم منزلت سالمند 4  تا 10 مهر ماه است و هر روز با یک نام نامگذاری شده است که روز 5 مهر ماه  با نام سالمند مستقل، فعال و با نشاط نامگذاری شده است و آسایشگاه خیریه کهریزک بر این اساس 180 سالمند را برای اجرایی نمودن این طرح به پارک تنیس برد و در اقدامی با برگزاری همایش پیاده روی این روز را گرامی داشتند. آنها با در دست گرفتن شعار این روز مسیر پیاده روی پارک را طی نمودند و تمرینات ورزشی نیز انجام دادند. یوسف کرمی تکواندو کار برتر نیز مهمان ویژه سالمندان در برپایی این همایش بود.

با توجه به اینکه ورزش و حرکات منظم بدنی علاوه برای سلامت جسمی بر سلامت روانی و اجتماعی سالمند فواید زیادی دارد ازجمله  سازگاری با جامعه و درمان بیماریهایی نظیر افسردگی،اضطراب ،استرس و حافظه بسیار تاثیر گذار است و همچنین ورزش در سالمندان ایجاد نشاط و شادابی می کند.

حضور سالمندان در پارک برای مردم عادی تعجب برانگیز بود ، چرا که این گروه از سالمندان بدلیل حضور در کلاس های آموزشی و توانبخشی بصورت توانمند به اجرای همایش پیاده روی پرداختند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه