اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144025070

ورزش مانع بروزاختلالات سالمندی می شود

کد: 13950710144025070

https://goo.gl/V4eS7N

، تهران , (اخبار رسمی): بازی و ورزش از بروز و رشد اختلالات دوران سالمندی پیشگیری می کند

ورزش مانع بروزاختلالات سالمندی می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،تمرینات ورزشی یکی از مؤثرترین روش های پیشگیری از اختلالات دوران سالمندی است. در همین راستا هم  سالمندان بخش توانبخشی و نگهداری شبانه روزی ، با برگزاری مسابقه دارت  در این مسیر گام  برداشتند.

بازی دارت بنا به شرایط سالمندان به شکل دایره بزرگ ، بر روی زمین طراحی شد و سالمندان  از فاصله 4 متری با توجه به آمادگی و توانایی ، با پرتاب به داخل دایره های تو در تو ، امتیاز بازی را کسب کردند.

اجرای این بازی باعث بهبود عملکرد عضلات بالاتنه و جنبش پذیری بیشتر مفاصل می شود و همچنین بدلیل سرگرمی و نشاط باعث بهبود روحیه سالمندان می شود . تماشاچی های با تشویق سالمندان را به ادامه این بازی ترغیب کردند و در پایان ، از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]