اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152605070

آغاز ساخت اولین بیمارستان فوق تخصصی" ام اس"

کد: 13950717152605070

https://goo.gl/XRwvre

، تهران , (اخبار رسمی): ساخت بیمارستان فوق تخصصی بیماران مبتلا به" ام اس "باهمکاری آسایشگاه کهریزک کلید خورد.

آغاز ساخت اولین بیمارستان فوق تخصصی" ام اس"

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط  عمومی موسسه خیریه کهریزک، اولین گام ها برای ساخت نخستین بیمارستان فوق تخصصی ام اس ایران با  الگو برداری از ساختمان گل یاس-مجموعه نگهداری بیماران مبتلا به ام اس- آسایشگاه کهریزک برداشته شد.

علیرضا شیرزادیان مدیر عامل شرکت "دژار طرح"  و مجری طرح،در زمان الگوبرداری از ساختمان گل یاس گفت:با مشارکت خیرین و بنا به سفارش انجمن بیماران مبتلا به ام اس، اولین بیمارستان فوق تخصصی جهت درمان این بیماران ساخته خواهد شد.

وی تصریح کرد:در این ارتباط سازه های مختلف بازدید و مورد ارزیابی قرار گرفته که ساختمان گل یاس درمحل فعلی آسایشگاه خیریه کهریزک را می توان الگویی برتر در میان همه سازه هایی که تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفته، نامید، در همین راستا هم تسهیلات گوناگون برای رفاه حال بیماران مبتلا به ام اس در این ساختمان پیش بینی و لحاظ شده که می تواند کمک شایانی به مهندسین ما برای طراحی و ساخت اولین بیمارستان فوق تخصصی بیماران ام اس درایران کند.

او ابراز امیدواری کرد که بهترین طراحی و سازه ممکن از این الگوبرداری ها، آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مجموعه گل یاس تنها مکان نگهداری از زنان و مردان مبتلا به بیماری ام.اس در سطح خاور میانه  است که در دو طبقه و در سال 1384 با مساحت 4860 مترمربع سطح زیربنا احداث  شد. شرط پذیرش بیماران ام.اس در این مجموعه ارائه تاییدیه C T وMRF است.  بیماران مرد مبتلا به ام.اس در طبقه اول این مجموعه (موسوم به آریا) و بانوان مبتلا در طبقه دوم (موسوم به نینا) نگهداری می شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]