اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153616033

در بوستان هفت چنار و 22 بهمن

از ست ورزشی ویژه معلولان رونمایی شد

کد: 13950717153616033

https://goo.gl/HnUONY

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 10 از نصب ست ورزشی ویژه معلولان و ناتوانان جسمی در بوستان هفت چنار و 22 بهمن خبر داد.

از ست ورزشی ویژه معلولان رونمایی شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، عباس بابازاده ضمن اعلام این خبر با اشاره به اجرای تمهیدات مناسب منطقه برای تسهیل در تردد جانبازان و معلولان گفت: آماده سازی فضای شهری به منظور استفاده کم توانان جسمی همواره در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه بوده است و نصب ست وسایل ورزشی اختصاصی در دو بوستان هفت چنار و 22 بهمن نیز خدمتی نوین در همین راستا می باشد.

وی با بیان اینکه معلولیت محرومیت نیست و محدودیت است و با برنامه ریزی می توان آن را به حداقل رساند، هدف از این کار را تکریم جامعه جانبازان و معلولین عزیز شهر در راستای نشاط اجتماعی و توسعه ورزش به ویژه این قشر از جامعه عنوان کرد و افزود: این حق معلولان است که از حقوق اجتماعی مثل سایر افراد جامعه برخوردار باشند و تلاش بر این است تا در زمینه رفع مشکلات آن ها اقدامات اساسی انجام شود.

شهردار منطقه یادآور شد: طی نظارت های مستمر و با نیازسنجی های صورت گرفته 2  مجموع تندرستی هر کدام شامل هفت ست ورزشی ویژه معلولان در بوستان هفت چنار و 22 بهمن نصب شد و به مناسبت روز جهانی معلولان افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین ایجاد رمپ برای تردد معلولان، همسطح سازی، حذف زواید، نصب پل و خط کشی مسیر عابر پیاده از دیگر اقدامات منطقه برای سهولت تردد معلولان بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجهیزات ورزشی