اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950723156545070

وزارت بهداشت ،کهریزک را یاری می کند

کد: 13950723156545070

https://goo.gl/Cf9Sqr

، تهران , (اخبار رسمی): با مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 1700 دوز واکسن آنفلوآنزا به مددجویان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک اختصاص یافت.

وزارت بهداشت ،کهریزک را یاری می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مهدیه آب نیکی ،کارشناس بهداشت آسایشگاه  با اعلام این خبر گفت:در آستانه فصل سرما و به جهت پیشگیری از ابتلاء و شیوع آنفلوآنزا، مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک در مقابل این بیماری واکسینه شدند.

به گفته این کارشناس واکسیناسیون سالمندان، معلولین و بیماران مبتلا به ام اس در مقابل بیماری آنفوآنزا از اولویت های بهداشتی و همیشگی بوده، چراکه این عزیزان به جهت شرایط خاص جسمانی در صورت ابتلاء توان چندانی برای مقابله با انواع عوارض این بیماری را ندارند.آب نیکی تصریح کرد:پرستاران و بهیاران بخش های بستری، کارکنان واحد خدمات عمومی وبطور کلی آن دسته از کارکنانی که در ارتباط مستقیم با مددجویان هستند، دیگر اولویت ما برای واکسیناسیون در مقابل بیماری آنفلوآنزا هستند.

وی با اشاره به مساعدت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی نیز گفت:با همراهی خوب این وزارتخانه 1700دوز واکسن آنفلوآنزا در اختیار واحد سلامت آسایشگاه قرار گرفت، ضمن آنکه شرکت بهستان دارو نیز در اهداء 500دوز دیگر از این واکسن، همراهی خوبی با مجموعه داشت که موفق شدیم درمدت سه  روز کلیه مددجویان و کارکنان در معرض خطر را در مقابل بیماری آنفلوآنزا واکسینه کنیم.

کارشناس بهداشت آسایشگاه خیریه کهریزک با قدردانی از همراهی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از کلیه شرکت های دارویی خواست در تأمین نیازهای گسترده دارویی، این مجموعه را یاری کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان