اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950726161345615

تبدیل منطقه آزاد ارس به محل تولید و صادرات

کد: 13950726161345615

https://goo.gl/VXAl8L

، تبریز , (اخبار رسمی): وجود منطقه آزاد ارس یک فرصت برای مردم است و باید این منطقه به محل تولید و صادرات تبدیل شود.

تبدیل منطقه آزاد ارس به محل تولید و صادرات

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس،ابراهیم باقرزاده در نشست تخصصی نقش شرکت ملی پست در منطقه آزاد ارس با رویکرد اقتصاد مقاومتی که در سالن اجلاس ارس برگزار شدبا اشاره به نقش منطقه آزاد ارس در توسعه سرمایه گذاری و اقتصادی منطقه و استان گفت: وجود منطقه آزاد ارس یک فرصت برای مردم است و باید این منطقه به محل تولید و صادرات تبدیل شود.
باقرزاده گفت: یکی از نقش های اساسی مناطق آزاد ایجاد امنیت پایدار می باشد که این مهم با توسعه اشتغال، افزایش صادرات و سرمایه گذاری در ارس محقق شده است.
وی افزود: منطقه آزاد ارس می تواند پایلوت اجرای برخی برنامه های آینده نگرانه ارگان ها از جمله پست باشد.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: استفاده از تکنولوژی در شرکت ملی پست در سطح بسیار ایده ال و خوبی می باشد ولی شرکت پست در سکوت حرکت می کند.
باقرزاده اطلاع رسانی امکانات و خدمات شرکت پست به مردم و سرمایه گذاران بخش خصوصی ارس را ضروری دانست و گفت: برای عبور از این سکوت، باید به سراغ مردم و سرمایه گذاران رفته و علاوه بر شناسایی مشکلات آنها در زمینه پست، در صدد رفع مشکلات خدماتی آنها نیز اقدام نمایید.
ابراهیم باقرزاده افزود: زیرساخت های قوی پست می توانند رشد اقتصادی جدیدی را در کشور پشتیبانی نمایند. به عنوان مثال از طریق تدارک خدمات پست مالی گسترده، می توان فرآیند پرداخت هایی را که اغلب مانعی برای سرعت و قابلیت اعتمادسیستم هستند، تسهیل نماید.
وی اذعان داشت: پست گسترده ترین شبکه ارتباطات فیزیکی کشور است که به سبب ماهیت ذاتی و ظرفیت ها و توانمندی هایی که دارد، می تواند در همه حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جامعه ایفای نقش نموده و اثرگذاری مثبتی در شاخص های کلان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور داشته و در زمینه افزایش سطح رفاه عمومی و بهره وری ملی کارگشا باشد.
همچنین در پایان، از تمبر این نشست تخصصی رونمایی شد.
گفتنی است نشست تخصصی نقش شرکت ملی پست در منطقه آزاد ارس با رویکرد اقتصاد مقاومتی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری ارس، عضو هیات مدیره شرکت ملی پست و معین شمالغرب کشور، مدیرعامل شرکت ملی پست آذربایجان شرقی و جمعی از متخصصین این حوزه و با همکاری اداره گست شهرستان جلفا و معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار