اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727161705070

تفاهم نامه ای برای ارتقای آموزش معلولان

کد: 13950727161705070

https://goo.gl/QPWr2g

، تهران , (اخبار رسمی): آسایشگاه خیریه کهریزک و مجتمع آموزشی رعد تفاهم نامه همکاری های مشترک امضا کردند.

تفاهم نامه ای برای ارتقای آموزش معلولان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، این تفاهم نامه کمک خواهد کرد تا معلولین ساکن در مجموعه از ظرفیت های متنوع آموزشی در آن مجتمع بهره مند شده و زمینه اشتغال آنان در رشته های مورد علاقه فراهم شود.

در این تفاهم نامه  تاکید شده است که معلولین ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک می توانند جهت بهره مندی از کلاسهای آموزشی در محل آن مجتمع اعزام و یا با حضورمربیان آموزشی، رشته های مختلف آموزشی در محل آسایشگاه به آنان تدریس شود.هم اکنون شعبه ای از دانشگاه جامع علمی – کاربردی  در 12 رشته دانشگاهی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی در محل مجتمع رعد فعال است، چنانچه هریک از معلولین آسایشگاه خیریه کهریزک از طریق کنکور سراسری در رشته های مرتبط موفق به ورود به دانشگاه شوند، می توانند بصورت رایگان در آن دانشگاه تحصیل کنند.

بر اساس این تفاهم نامه  معلولینی که از شهرهای مختلف  جهت بهره مندی از امکانات آموزشی به مجتمع رعد مراجعه می کنند ، در صورت نداشتن محل اقامت مناسب، می توانند در طول مدت آموزش از امکانات اقامتی موقت در آسایشگاه خیریه کهریزک برخوردار شوند.

 در همین راستا محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک در نشست مشترک با اعضا هیات مدیره و مدیرعامل مجتمع رعد، با تأکید براهمیت آموزشهای متنوع اگفت: معلولین ساکن در کهریزک  در 36 کارگاه هنری مختلف واحد توانبخشی، روزانه اشتغال دارند که از محل کار و هنر آفرینی های خود، دستمزد می گیرند که می تواند کفاف هزینه های شخصی آنان را بدهد.

وی افزود:ما نیز همانند شما همواره بر این باوریم که با بهره گیری از آموزشهای علمی و مهارتی، باید در افزایش توانمندی های معلولین تلاش کنیم، این در حالی است که برای  اشتغال پایدار به سرمایه اولیه، تجهیزات مختلف و بازاریابی نیازمندیم.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان اینکه مشکلات اجرایی و قانونی مختلفی پیش پای موسسات خیریه در زمینه اشتغال افراد معلول وجود داد، ابراز امیدواری کرد که با تسهیل مقررات و برطرف کردن موانع اجرایی، شاهد شکوفایی در بخش اشتغال معلولین در سطح جامعه باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان