اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166805615

تفویض اختیارات سازمان میراث فرهنگی به منطقه ارس

کد: 13950802166805615

https://goo.gl/O9JbX7

، تبریز , (اخبار رسمی): نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در منطقه آزاد ارس منصوب شد با انتصاب نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در منطقه آزاد ارس اختیارات این سازمان به سازمان منطقه آزاد ارس تفویض شد.

نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مسعود سلطانی فر در احکام جداگانه ای اختیارات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تفویض و مهدی عباسی را به عنوان نماینده سازمان میراث فرهنگی در منطقه ارس منصوب کرد.
در حکم تفویض اختیار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس آمده است: در اجرای ماده 27 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و با توجه به اقدامات ارزشمند سازمان در حوزه میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، مسئولیت اداره امور مربوط به میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در منطقه آزاد ارس به شما تفویض می گردد .
وی همچنین در حکم جداگانه‌ای نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را در منطقه آزاد ارس منصوب کرد.
در حکم مهدی عباسی بعنوان نماینده سازمان آمده است: امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و نیروهای کار آمد و فرهیخته و تعامل سازمان با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در جهت ارتقای حفاظت از میراث فرهنگی ، معرفی صنایع دستی و توسعه گردشگری موفق و مؤید باشید.
مهدی عباسی که هم اکنون مدیر گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس می‌باشد، یکی از فعالان گردشگری استان و منطقه بوده و در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی