اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168195070

پیاده روی برای خداحافظی با خمودگی

کد: 13950804168195070

https://goo.gl/4X7KUq

، تهران , (اخبار رسمی): مادربزرگ های کهریزک در پیاده روی های گروهی با خمودگی و کم تحرکی خداخافظی می کنند.

پیاده روی برای خداحافظی با خمودگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،  مریم قلهکی روانشناس بخش نارون کهریزک ، با بیان این موضوع گفت:ورزش صبحگاهی برای هر قشر و گروهی، پراز فایده  است. حتی برای سالمندانی که در کم توان ترین دوران زندگی خود بسر می برند، البته شدت و ضعف حرکات این ورزش قطعاً باید با شرایط جسمانی آنان مطابقت داشته باشد تا فواید آن هم نصیبشان شود.

او گفت : درهمین راستا هم برخی از مادربزرگ های  کهریزک بدلیل شرایط خاص جسمانی و نیز کسالت های ناشی از دوران سالمندی، مدتهای طولانی را در بخش می گذرانند. برای اینکه بتوانیم تحرکی را درآنان ایجاد کنیم و همین که از بخشهای بستری جدا شوند، خود انگیزه ای جدید در زندگی آنان پدید می آورد.

قلهکی ادامه داد: برنامه ریزی صبحگاهی ما به این شکل است که درگروه های 20-30 نفره، همراه  مادربزرگ ها قدم زنان راهی پاک غدیر در انتهای آسایشگاه می شویم، دقایقی را در آنجا کنار هم هستیم. صبحانه مختصری را در کنار هم می خوریم و برمی گردیم  آن دسته از عزیزانی که کارگاهی هستند، راهی  ساختمان توانبخشی می شوند وآن عزیزانی هم که توانی برای کارگاه رفتن ندارند، به بخش برمی گردند.

روانشناس بخش نارون افزود:در همین مدت چند ماهه که از برنامه ریزی ما گذشته است، نتایج قابل قبولی را دریافت کرده ایم، خواب آلودگی و خمودگی را دیگر خیلی کمتر در بین سالمندان می بینیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان