اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804169215615

کاهش آسیب اجتماعی درسایه افزایش فعالیت ورزشی

کد: 13950804169215615

https://goo.gl/RmNUJf

، تبریز , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: افزایش فعالیت های ورزشی؛ کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط جامعه را به دنبال دارد.

کاهش آسیبهای اجتماعی درسایه افزایش فعالیتهای ورزشی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در مراسم بهره برداری از اولین زمین چمن مصنوعی فوتسال ارس گفت : اقدامات انجام گرفته در راستای هدایت افراد جامعه بویژه دانش آموزان و دانشجویان به سمت ورزش در ارس موجبات کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط جامعه را فراهم نموده است.
عرب باغی با بیان اینکه در گذشته آیین جوانمردی و کمک به همنوع جزئی از ورزش و تربیت بدنی به حساب می آمد گفت : اکنون نیز یک جوان ورزشکار می بایست دارای قدرت روحی برتر و اخلاق پسندیده جوانمردی به همراه قوای بدنی و جسمی باشد.
وی افزود : براساس گفته کارشناسان ورزش راه های گوناگون در روحیه و شخصیت ورزشکاران تاثیر بسیار مثبتی می گذارد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه کسب اعتمادبه نفس از دیگر فواید ورزش کردن است گفت : توسعه امکانات ورزش و علمی از رویکردهای اساسی مدیریت منطقه آزاد است و در این زمینه اقدامات انجام گرفته زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای مختلف در زمینه های علمی –پژوهشی و ورزشی را موجب خواهد شد.
گفتنی است در این مراسم اولین چمن مصنوعی فوتسال ارس در مساحت 800 متر مربع و با اعبتاری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال با مشارکت منطقه آزاد ارس و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ارس اجرا شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه