اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176665615

طرح مدارس مروج سلامت در21مدرسه ارس اجرا می شود

کد: 13950815176665615

https://goo.gl/YQLXJI

، تبریز , (اخبار رسمی): طرح مدارس مروج سلامت در 21 مدرسه محدوده ارس اجرا می شود طرح مدارس مروج سلامت در 21 مدرسه محدوده جلفا و خداآفرین منطقه آزاد ارس اجرا می شود.

طرح مدارس مروج سلامت در21مدرسه ارس اجرا می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، تفاهم نامه اجرای طرح هشت گانه مدارس مروج سلامت در محدوده ارس با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال مابین سازمان منطقه آزاد ارس، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی منعقد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اعلام این خبر گفت: طرح مدارس مروج به منظور اجرای مشترک موثر و بهینه برنامه مدارس مروج سلامت با هدف ایجاد محیطی سالم که بتواند سلامتی را برای دانش آموز، اولیا و مدرسه به ارمغان آورد و نیز ارتقا و تکمیل شاخص های بهداشتی در کلیه مدارس منطقه اجرا می گردد.
یوسف داداش زاده افزود: طی این تفاهم نامه که از آبان ماه امسال به مدت یک سال می باشد امکانات سخت افزاری مورد نیاز مدارس از طریق سازمان منطقه آزاد ارس تامین می گردد.
داداش زاده در ادامه عنوان کرد: اجرای برنامه جامع آموزش سلامت، ارائه خدمات بالینی و سلامت روان و مشاوره ای، سلامت محیط، بهبود تغذیه در مدارس، ارتقای سلامت معلمان و کارکنان ومشارکت والدین و جامعه در برنامه ریزی ارتقای سلامت تحرک فیزیکی و فعالیت بدنی از جمله مهمترین مورادی است که با پیاده سازی این تفاهم نامه در مدارس اجرا می شود.
تشکیل شورای راهبری با حضور مدیرعامل ارس، معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و معاون سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان، تشکیل دبیرخانه شورای راهبری-اجرایی با مسئولیت مدیر اجتماعی سلامت و ورزش ارس و تشکیل کمیته پنج گانه اجرایی شهرستان مشتمل بر کمیته های سلامت محیط زیست، بهبود تغذیه سالم، خدمات سلامت روان و مشاوره مدارس، ارتقای سلامت دانش آموزان و کارکنان و تدوین برنامه عملیاتی-پایش و ارزشیابی از جمله وظایف و راهبری های لحاظ شده در این تفاهم نامه می باشد.
گفتنی است نشست مشترک مدیرعامل، معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، مدیرکل دفتر سلامت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مدیر سلامت و دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد،، معاون سلامت آموزش و پرورش استان، رئیس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی، مدیر اجتماعی وسلامت و رئیس مرکز بهداشت ارس روش های اجرای ابعاد هشت گانه مدارس مروج سلامت و وضعیت مدارس ارس بررسی شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش