اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950815176675615

هوشمندسازی نیروی انسانی در راستای هوشمندسازی مدارس

کد: 13950815176675615

https://goo.gl/pbZJNs

، تبریز , (اخبار رسمی): هوشمندسازی نیروی انسانی در راستای هوشمندسازی مدارس مدیر عامل سازمان منتطه آزاد ارس گفت: در راستای الگوسازی مدارس ارس، تمامی مدارس محدوده ارس هوشمندسازی شده است.

هوشمندسازی نیروی انسانی در راستای هوشمندسازی مدارس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد و شهرستان جلفا با اشاره به اینکه در طول سالهای 93 و 94 در حوزه آموزش و پرورش 3 میلیارد و 900 میلیون تومان هزینه شده است گفت : در سال 95 نیز برای احداث مدرسه ارس 2 میلیارد تومان هزینه خواهد شد و همچنین عملیات اجرایی احداث مدرسه راهنمایی دخترانه بزودی در این منطقه آغاز خواهد شد.
عرب باغی گفت : سال گذشته بالغ بر 300 میلیون تومان در راستای هوشمند سازی و 300 میلیون تومان در حوزه کار های عمرانی مدارس هزینه شده است.
وی افزود : در سال جاری نیز 400 میلیون تومان جهت امورات عمرانی و 200 میلیون تومان برای تکمیل طرح هوشمند سازی مدارس در سطح منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا هزینه میشود.
مدیر عامل سازمان منتطه آزاد ارس با تاکید بر ارتقا کیفیت آموزش در جهت الگو سازی مدارس منطقه آزاد برای دیگر شهر ها گفت : توجه به آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه انسانی از مهمترین برنامه های منطقه آزاد ارس در حوزه فرهنگی است.
دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور نیز در ادامه گفت: در راستای هوشمندسازی مدارس باید نیروی انسانی و کادر آموزشی نظام تعلیم و تربیت نیز هوشمند سازی شوند.
محمدابراهیم موذنی با بیان اینکه تدوین طرح راهبردی آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس در این زمینه امری اجتناب ناپذیر است گفت : تا کنون کارهای بسیار ارزنده ای در تجهیز سخت افزاری مدارس صورت پذیرفته است که من بعد باید توانمندسازی و هوشمندسازی نیروی انسانی را در راستای هوشمندسازی مدارس به صورت جدی پیگیری و اجرا شود.
موذنی با تاکید بر شناسایی نیاز های دانش آموزان و معلمان در حوزه هوشمند سازی مدارس گفت : در این راستا تشکیل کمیته ای مشترک به منظور بررسی و برآورد نیروی انسانی و تدوین نقشه راه عملیاتی و هدف گذاری متناسب با واقعیت های موجود مناطق آزاد ضروری است.
ارتقای کیفی آموزش و تعلیم وتربیت مدارس منطقه آزاد و شهرستان، احداث 2 باب مدرسه تا سال آینده تحصیلی توسط سازمان منطقه آزاد ارس و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در محدوده شهر جلفا از جمله مهمترین مورادی بود که در این جلسه بررسی و تصویب شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش