اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950906189786457

اولین افزونه قابل نصب بر روی نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال رونمایی شد

هلپیکال ، پشتیبانی آنلاین و رسیدگی به امور مالی

کد: 13950906189786457

https://goo.gl/SZODIU

، مشهد , (اخبار رسمی): هلپیکال به عنوان یکی از معدود محصولات کاملاً بومی در حوزه نرم افزارهای Helpdesk و تیکتینگ ، این بار با ارائه افزونه هایی که به صورت اختیاری توسط خریداران این نرم افزار قابل انتخاب و نصب بر روی این سیستم هستند ، بخشی دیگر از نیازهای آنها را در زمینه رسیدگی به امور مالی مشتریان پوشش داد.

هلپیکال ، پشتیبانی آنلاین و رسیدگی به امور مالی

نتیجه ارائه این افزونه مالی ، همزمانی ارائه خدمات پشتیبانی ، با انجام برخی امور مالی مشتریان در سیستم تیکتینگ هلپیکال است که نوید افزایش رضایت مندی مشتریان این سیستم نرم افزاری را به همراه خواهد داشت

به گزارش اخباررسمی به نقل از گروه فناوری اطلاعات پرنیا، از زمان ارائه اولین نسخه نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال (Helpical) تا کنون نزدیک به یک سال می گذرد و در این مدت ، این نرم افزار 22 نسخه و به روز رسانی مختلف را به خود دیده است. به روز رسانی هایی که یا به منظور افزایش امکانات و قابلیت های این نرم افزار ایجاد گردیده بوده اند ، و یا به منظور رفع برخی مشکلات گزارش شده از سوی مشتریان این سیستم نرم افزاری. اما این بار تیم فنی هلپیکال ، با معرفی قابلیت نصب افزونه ها در این سیستم ، گامی فراتر از آنچه قبلاً می توانستیم انتظار آن را از این سیستم نرم افزاری داشته باشیم برداشته است.

هلپیکال در گام نخست خود در زمینه ارائه افزونه های تکمیلی این سیستم ، افزونه صدور صورتحساب مالی ویژه مشتریان تعریف شده در این سیستم نرم افزاری را ارائه نموده است.  پس از نصب این افزونه ، امکان تعریف اطلاعات حساب های بانکی و صدور صورتحساب برای مشتریان موجود در سیستم توسط مدیر ارشد و یا دپارتمان مالی وجود خواهد داشت. به محض ایجاد شدن یک صورتحساب ، اطلاعیه آن از طریق ایمیل و پیامک (در صورت فعال سازی این امکان توسط مدیر) به مشتری ارسال خواهد گردید و وی قادر خواهد بود تا پس از ورود به حساب کاربری خود و استفاده از اطلاعات حساب قید شده در سیستم ، نسبت به واریز آفلاین وجه صورتحساب و ورود اطلاعات پرداخت جهت بررسی پرسنل واحد مالی سازمان اقدام نماید.

نتیجه این اتفاق جدید در خدمات گروه فناوری اطلاعات پرنیا (مالک نرم افزار هلپیکال) ، همزمانی ارائه خدمات پشتیبانی ، با انجام برخی امور مالی مشتریان در این سیستم است که نوید افزایش رضایت مندی مشتریان این سیستم نرم افزاری را به همراه خواهد داشت.

شایان ذکر است که به گفته مدیران هلپیکال ، افزونه های متعدد دیگری نیز در دست بررسی و پیاده سازی می باشند که به زودی به جمع افزونه های موجود برای نرم افزار تیکتینگ و پشتیبانی آنلاین هلپیکال اضافه خواهند گردید ...

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]