اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990708458196457

نقش نرم افزار پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ هلپیکال در افزایش رضایتمندی مشتریان

کد: 13990708458196457

https://bit.ly/3jUDEhc

، مشهد , (اخبار رسمی): تغییر رویه در مشتریان و ارباب رجوع سازمان ها و شرکت ها باعث شده تا نیاز به ارائه خدمات و پاسخگویی به درخواست های مختلف روی بسترهای نوین مانند نرم افزار پشتیبانی آنلاین و سیستم تیکتینگ از اهمیت بسزایی برخوردار شود.

نقش نرم افزار پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ هلپیکال در افزایش رضایتمندی مشتریان
نرم افزار پشتیبانی آنلاین و تیکتینگ هلپیکال

سامانه تیکتینگ و نرم افزار پشتیبانی آنلاین هلپیکال تا کنون موفق به کسب تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک، گواهی ثبت وزارت ارشاد، مجوز پارک علم و فناوری خراسان و گواهی محصول دانش بنیان شده است.

سطح انتظار مشتریان و ارباب رجوع سازمان ها و شرکت ها در عصر حاضر با گذشته تفاوت زیادی داشته است.

حتما برایتان پیش آمده که برای اعلام یک موضوع یا پیگیری یک درخواست بارها و بارها مجبور شده باشید از وقت با ارزش خود هزینه کنید و درگیر سفرهای درون شهری یا حتی برون شهری شوید تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود برسید. اگر این موضوع در خصوص دریافت خدمات پشتیبانی باشد که گاهی این روال سختی های بیشتری را نیز به همراه خواهد داشت چون لزوماً نمی توان در مراجعه اول به نتیجه نهایی رسید. در این بین، نبودن پرسنل پاسخگو، اتمام ساعات کاری، مراجعه به چندین نفر برای پیگیری موضوعات، خطوط تلفن همیشه اشغال و مواردی از این دست را نیز باید به جمع مشقت های پیگیری موضوعات به شیوه سنتی اضافه کرد.

با گسترش فناوری اطلاعات و بسترهای ارتباطی، نیازها و طرز تفکر آحاد جامعه تغییر کرده است و انتظارات از نحوه دریافت خدمات نیز دچار این تغییر شده اند.

در مصاحبه مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا به عنوان تولید کننده سامانه تیکتینگ هلپیکال با خبرگزاری ایسنا، این نکته مطرح شد که همین تغییر رویه در مشتریان و ارباب رجوع سازمان ها و شرکت ها باعث شده تا نیاز به ارائه خدمات و پاسخگویی به درخواست های مختلف نیز روی استفاده از بسترهای نوین مانند نرم افزار پشتیبانی آنلاین از اهمیت بسزایی برخوردار گردد. از سویی دیگر، افزایش چشمگیر این درخواست های روزانه، سازمان و کسب و کارها را به سمتی خواهد برد که دیگر نمی توانند صرفاً با خطوط تلفنی و یا ایمیل های پراکنده پرسنل خود به پاسخگویی به مشتریان خود اقدام کنند. 

با به وجود آمدن این چالش در جامعه و عدم وجود محصولات قابل اعتماد و حرفه ای بومی در راستای مدیریت و پیگیری درخواست های درون سازمانی و برون سازمانی ، سامانه تیکتینگ هلپیکال به عنوان یک محصول نرم افزاری ایرانی در سال ۱۳۹۶ به متقاضیان در کشور ارائه شد. جامع بودن این نرم افزار در مدل عملکردی آن، هر سازمان و کسب و کاری در هر ابعادی را قادر می کند که مدیریت کلیه درخواست های بین پرسنل و همزمان، درخواست های مشتریان و مخاطبان خود را به راحتی و به صورتی مدیریت شده از طریق این نرم افزار انجام دهد. همین امر باعث شده است که از این سیستم به عنوان یک نرم افزار پشتیبانی آنلاین، سیستم گردش کار، سامانه رسیدگی به شکایات و کاربردهای متنوع دیگری بتوان بهره برداری کرد.

بیایید با هم یک مثال از کاربرد سامانه تیکتینگ هلپیکال به عنوان نرم افزار پشتیبانی آنلاین را بررسی کنیم.

در این نرم افزار در گام اول می توان واحدهای مختلف سازمان را تعریف و برای هر یک، پرسنل زیر مجموعه آن را اختصاص داد. مشتریان با عضویت در این نرم افزار قادر خواهند بود تا درخواست خود را با انتخاب واحد مورد نظر ثبت کرده و پس از آن، مراحل عملیاتی، پاسخ های ثبت شده کارشناسان و نتایج نهایی حاصل شده از این روند را پیگیری و مشاهده کنند. با این روش، حجم قابل توجهی از تماس های تلفنی، مراجعات حضوری و مکاتبات کاغذی جای خود را به پرونده ها و درخواست های الکترونیکی داده و از سویی دیگر مدیران نیز قادر خواهند شد تا از عملکرد واقعی واحدهای سازمانی و پرسنل خود در پاسخگویی به مشتریان و ارباب رجوع مطلع شوند.

سامانه تیکتینگ هلپیکال در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب تأییدیه فنی شورای عالی انفورماتیک و گواهی ثبت نرم افزار در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد. این محصول در سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از ۳ طرح برگزیده پارک علم و فناوری خراسان از بین ۶۰ طرح و پروژه گزینش فصل زمستان این پارک انتخاب شد و پس از آن با ارائه راهکارهای نوین و توسعه های فنی این محصول، کسب عنوان محصول دانش بنیان برای این نرم افزار تیکتینگ (Ticketing Software System) از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز در سال ۱۳۹۸ محقق شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]