اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960823268296457

ادوبی کانکت (Adobe Connect) ابزاری حرفه‌ای برای آموزش مجازی آنلاین و وبینار

کد: 13960823268296457

https://goo.gl/t7ThBW

، مشهد , (اخبار رسمی): نرم افزارهای تخصصی به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای توسعه‌ی تکنولوژی، امروزه به ابزارهایی حیاتی برای برگزاری دوره‌های آموزش مجازی آنلاین و وبینارها تبدیل شده‌اند. در این نرم افزارها محیط یک کلاس زنده و کاملاً آنلاین با حضور اساتید و دانشجویان و ملزومات آموزشی برای آنها پیاده سازی شده است.

ادوبی کانکت (Adobe Connect) ابزاری حرفه ای برای آموزش مجازی آنلاین و وبینار
ادوبی کانکت (Adobe Connect) حرفه ای ترین ابزار آموزش مجازی و برگزاری کلاس های آموزشی آنلاین

ایزی وبینار به عنوان ارائه دهنده لایسنس های ادوبی کانکت (Adobe Connect) در کشور ، سعی نموده است تا با پلن های متنوع خود ، نیازهای مختلف متقاضیان این سرویس ارزشمند در کشور را به بهترین شکل پوشش دهد.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از گروه فناوری اطلاعات پرنیا؛ یکی از معروف ترین و پرکاربردترین نرم افزارهای آموزش مجازی و وبینار ، ادوبی کانکت (Adobe Connect) است که امروز در اکثر مراکز دانشگاهی کشور، سازمان‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از جمله امکانات این نرم‌افزار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد‌:

  • امکان حضور چند نفر به طور هم‌زمان در جلسه، به همراه صدا و تصویر زنده

  • امکان به اشتراک‌گذاری فایل برای حاضرین

  • امکان چت آنلاین بین اعضای حاضر

  • ارسال پیام خصوصی بین اعضای حاضر در وبینار

  • تخته وایت بورد با قابلیت استفاده از قلم نوری

  • امکان به اشتراک گذاری Desktop حاضرین

  • امکان سطح بندی و اعمال کنترل قابلیت‌ها برای اعضا

  • امکان ضبط کردن جلسات و استفاده از فایل آنها به صورت آفلاین

  • امکان برگزاری نظرسنجی و گرفتن آزمون به همراه مشاهده نتایج

  • کنترل کیفیت برگزاری جلسه آنلاین به طور هوشمند بر اساس سرعت اینترنت کاربران

ایزی وبینار (Easy Webinar)، به عنوان زیر مجموعه‌ای از گروه فناوری اطلاعات پرنیا، با هدف مشارکت در آموزش‌های مجازی و ارتقاء سطح علمی آحاد جامعه، در سال ۱۳۹۵ فعالیت خود در زمینه‌ی ارائه‌ی بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای برگزاری وب کنفرانس‌ها (وبینار) و کلاس‌های مجازی آنلاین بر پایه نرم افزار ادوب کانکت را آغاز نمود.

کلاس‌های آموزشی ایجاد شده از طریق این بستر، به عنوان یک ابزار مکمل برای دوره‌های آموزش مجازی آفلاین که از طریق نرم افزارهای Learning Management System یا در اصطلاح LMS نظیر Moodle ارائه می‌شوند، باعث ایجاد حس بهتر و درک بیشتر از مطالب ارائه شده به مخاطبین خواهد شد. همچنین مشارکت همزمان دانشجویان در کلاس و امکان پرسش و پاسخ زنده در این محیط به افزایش کیفیت آموزش کمک شایانی خواهد کرد.

با توجه به تنوع نیازهای مراکز آموزشی مختلف، ایزی وبینار سعی کرده است تا پلن‌های متنوعی از نرم افزار ادوب کانکت را برای استفاده متقاضیان ارائه کند و علاوه بر ایجاد بستر نرم افزاری برای برگزاری این دوره‌های آموزش مجازی، سخت افزارها و سرورهای مناسب راه اندازی این خدمات را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص سرویس ایزی وبینار  ، از وب سایت www.easywebinar.ir بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]