اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990613452826457

نرم افزارهای نوین، ابزارهایی مهم در نجات سازمان ها و کسب و کارها در دوره کرونا

نقش سامانه تیکتینگ هلپیکال در ایجاد شرایط دورکاری

کد: 13990613452826457

https://bit.ly/3i7Faf5

، مشهد , (اخبار رسمی): لزوم ایجاد شرایط دورکاری برای بقا و تداوم فعالیت سازمان ها و کسب و کارها بر هیچ کس پوشیده نیست و مجموعه هایی می توانند با توجه به تغییرات ایجاد شده در سبک فعالیت ها به کار خود ادامه دهند که از ابزارهای نوین نرم افزاری مبتنی بر وب در این خصوص استفاده نمایند.

نقش سامانه تیکتینگ هلپیکال در ایجاد شرایط دورکاری
نقش سامانه تیکتینگ هلپیکال در شرایط دورکاری

سامانه تیکتینگ هلپیکال می تواند یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در راستای ایجاد شرایط دورکاری برای پرسنل به حساب آید

در این روزهای مواجهه با کرونا بسیاری از سازمان ها و شرکت ها در سرتاسر دنیا نیروهای انسانی خود را کاهش داده و یا فعالیت آنها را به حالت تعلیق در آورده اند. این موضوع از سویی باعث افزایش نرخ بیکاری و از سویی دیگر منجر به کاهش کیفی و کمی خدمات ارائه شده این مجموعه ها نیز شده است. اما در همین بین، سازمان ها و شرکت هایی هستند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و تعاملی توانسته اند با ایجاد شرایط مناسب دورکاری، بستر را برای ادامه فعالیت پرسنل و هم تیمی های خود ایجاد نمایند.

به گزارش ایسنا، به نقل از مهندس محمد باقر صابری مقدم مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا، سامانه تیکتینگ هلپیکال می تواند یکی از ابزارهای مهم و کارآمد در راستای ایجاد شرایط دورکاری به حساب آید.

قابلیت ثبت، پیگیری و مدیریت انواع درخواست های درون سازمانی و برون سازمانی، امکان تعریف دپارتمان های متعدد در ساختار این نرم افزار و اختصاص دادن کارشناسان مختلف به این واحدهای سازمانی، قابلیت انتقال تیکت ها بین کارشناسان حتی در دپارتمان های مختلف و بسیاری دیگر از ویژگی های این سامانه تیکتینگ ایرانی باعث می گردد تا سناریوی ایجاد هر نوع تعامل و ارتباطات سازمانی در ابعاد مختلف بتواند به راحتی در این نرم افزار پیاده سازی گردد. گردش کاری هر درخواست که در این نرم افزار تیکتینگ از آن به تیکت یاد می شود توسط مدیران، سرپرستان و پرسنل مرتبط با آن درخواست قابل رصد و پیگیری می باشد و بر این اساس می توان امور محوله و وظایف افراد را در شکلی سازمان یافته و مستند در هر لحظه و هر مکان مشاهده نمود.

تصویر کنید که شما عضوی از تیم فنی یک شرکت هستید که بنا به دلایلی نیاز است تا همکاری خود را با آن شرکت به صورت غیر حضوری انجام دهید، خواه دلیل این موضوع شیوع یک بیماری واگیر دار مثل کرونا باشد و خواه محدودیت های فیزیکی یا سیاست های کاری آن شرکت. از طریق سیستم تیکتینگ هلپیکال به عنوان یک سامانه تیکتینگ تحت وب، کلیه درخواست های پشتیبانی فنی ارسال شده توسط مشتریان و یا همکاران شما بدون محدودیت زمانی و مکانی به راحتی به دست شما خواهند رسید و شما بر اساس ترتیب دریافت، میزان اهمیت، موضوع تیکت و سایر جزئیات این درخواست ها نسبت به پاسخگویی و یا ارجاع آنها به سایر هم تیمی های خود اقدام خواهید نمود.

بدیهی است که با چنین رویکردی در سازمان ها و شرکت ها، حتی در شرایط عادی نیز می توان از نیروهای پاره وقت و یا متخصصین مستقر در هر نقطه از کشور و دنیا در امور مختلف بهره مند گردید.

سامانه تیکتینگ هلپیکال که محصول شرکت فناوری اطلاعات پرنیا است، پس از تولید و عرضه اولیه آن در سال ۱۳۹۶ در کشور، در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک محصول دانش بنیان ایرانی به تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید و در سال ۱۳۹۹ نیز باعث ورود این شرکت به جمع اعضاء مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک علم و فناوری خراسان رضوی گردید.

از این نرم افزار که به دو صورت ابری و مبتنی بر سرویس (SaaS) و غیر ابری (Self-Hosted) به متقاضیان ارائه می گردد می توان در کاربردهای متنوعی نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، مدیریت وظایف و اتوماسیون اداری استفاده نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]