اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951108227596457

آیا تا کنون با دشواری و هزینه بالای مدیریت و نگهداری کلاینت ها مواجه بوده اید؟

اشتراک گذاری هوشمندانه و حرفه ای منابع در سطح شبکه

کد: 13951108227596457

https://goo.gl/3BBU3o

، مشهد , (اخبار رسمی): وابستگی به سیستم عامل ها و دستگاه های خاص ، هزینه های خرید، نصب و تنظیم نرم افزارها برای کاربران ، بروز مشکلات امنیتی و زمان بر بودن رفع آنها ، لزوم تهیه کامپیوترهای متوسط به بالا که قادر به اجرای سیستم عامل و نرم افزارهای مختلف می باشند ، همگی جزو نکات مهم برای شبکه های کامپیوتری به حساب می آیند.

Parallels Remote Application Server RAS

Parallels Remote Application Server یا Parallels RAS ، امکان به اشتراک گذاشتن دسکتاپ و نرم افزارهای نصب شده بر روی سرور مرکزی یا سایر سرورهای تعریف شده برای کاربران سطح شبکه را فراهم می کند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی گروه فناوری اطلاعات پرنیا، داشتن یک شبکه کامپیوتری یکپارچه با تعداد کاربران (Clinet) زیاد ، همواره با مشکلاتی نظیر وابستگی به سیستم عامل ها و دستگاه های خاص ، هزینه خرید ، نصب و تنظیم نرم افزارها برای کاربران ، عدم امکان ارائه نرم افزارهای مستقر بر روی سرور به راحتی ، بروز مشکلات امنیتی در شبکه و زمان بر بودن رفع آن تا پیش از بروز خسارات مالی و غیر مالی و مواردی از این دست مواجه است. از سوی دیگر هر کاربر در شبکه به طور عادی نیازمند داشتن یک سیستم کامپیوتری متوسط به بالاست تا بتوان بر روی آن ، سیستم عامل و نرم افزارهای مختلف را نصب نمود که این موضوع هزینه های خرید سخت افزار را نیز به میزان زیادی افزایش خواهد داد.

راه حلی که شرکت Parallels برای این مسائل و حتی فراتر از آنها در نظر گرفته است Remote Application Server یا به اختصار RAS نام دارد که از طریق آن امکان به اشتراک گذاشتن دسکتاپ و نرم افزارهای  نصب شده بر روی سرور مرکزی و یا سایر سرورهای تعریف شده در این سیستم برای کلیه کاربران فراهم خواهد آمد و دیگر نیازی به داشتن تجهیزات سخت افزاری خاص برای کلاینت ها وجود نخواهد داشت. کلیه کاربران می توانند با انواع دستگاه های موجود ، حتی تبلت و موبایل و بدون در نظر داشتن نوع سیستم عامل آنها از امکانات ارائه شده توسط Parallels RAS استفاده نمایند. بنابراین آنچه در نتیجه استفاده از این راه حل شاهد آن خواهید بود همانند این است که کلیه کاربران شبکه ، با سیستمی سخت افزاری نظیر سرور مرکزی و نرم افزارهای نصب شده بر روی آن فعالیت خواهند نمود.

از جمله مزایای استفاده از این راه حل نرم افزاری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • آسان برای استفاده ، انعطاف پذیر و امن

  • تجربه های کاربری یکپارچه

  • ایجاد امنیت بیشتر در شبکه

  • افزایش کارایی سازمان

  • قابلیت ارتقاء ساختار شبکه به راحتی و با حفظ پایداری آن

  • کاهش هزینه های تهیه سخت افزار و نرم افزار برای کاربران

این نرم افزار حرفه ای که در دسته نرم افزارهای Desktop Delivery Solutions قرار می گیرد ، توسط گروه فناوری اطلاعات پرنیا نماینده رسمی شرکت Parallels در ایران به علاقه مندان و متقاضیان محترم در حال ارائه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول می توانید از وب سایت https://www.parallelsras.ir بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]