اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960805265706457

نرم افزارهای Help desk و تیکتینگ امروزه نقش بسزایی در اخذ تصمیمات مدیریتی دارند

نقش نرم افزارهای Help desk و سیستم های تیکتینگ در سازمان ها و شرکت ها

کد: 13960805265706457

https://goo.gl/eirYtt

، مشهد , (اخبار رسمی): گسترش ارتباطات درون سازمانی پرسنل و نیز ارتباطات آنها با ارباب رجوع و مشتریان سازمان ، نیازهای جدیدی را برای مدیریت عملکرد کارمندان و بهبود ارتباط آنها با مشتریان ایجاد نموده است. نرم افزارهای میز خدمت (Help desk) و تیکتینگ (Ticketing) ، نقش بسزایی را در راستای تأمین این نیازها ایفا می نمایند.

نقش نرم افزارهای Help desk و سیستم های تیکتینگ در سازمان ها و شرکت ها
نقش نرم افزارهای Help desk و سیستم های تیکتینگ در سازمان ها و شرکت ها

هلپیکال (Helpical) یک نرم افزار کاملاً ایرانی است که امروزه می‌توان آن‌ را پیشرو ترین سیستم تخصصی تیکتینگ در کشور دانست و هر سازمان و شرکتی قادر است تا کاربردهای متنوعی از آن را تجربه کند.

گسترش ارتباطات درون سازمانی پرسنل و نیز ارتباطات آنها با ارباب رجوع و مشتریان سازمان، نیازهای جدیدی را برای مدیریت عملکرد کارمندان و بهبود ارتباط آنها با مشتریان ایجاد نموده است. نرم افزارهای میز خدمت (Help desk) و تیکتینگ (Ticketing)، نقش بسزایی را در راستای تأمین این نیازها ایفا می‌کنند.

روال کلی انجام عملیات در این گونه نرم افزارها بدین شکل است که یک موضوع یا درخواست (تیکت - Ticket) توسط هر یک از کاربران موجود در سیستم (کارمندان یا مشتریان) ایجاد و به سوی یک واحد تعریف شده از سازمان یا یک شخص خاص ارسال می‌شود. این درخواست از لحظه‌ی ایجاد، ممکن است توسط کاربران مختلفی به روز رسانی شده و موارد متعددی در زمینه‌ی پیگیری آن به انجام برسد. اما نکته‌ی مهم در این خصوص این است که این درخواست را می‌توان از همان ابتدا تا انتها پیگیری کرد و از این روست که به این دسته‌ از نرم افزارها، سیستم‌های پیگیری درخواست (Issue Tracking Systems) نیز گفته می‌شود.

به واسطه‌ی استفاده از این سیستم‌ها و با توجه به مستند شدن تمامی ارتباطات پرسنل و مشتریان در این نرم افزارها، مزایای مهمی نظیر آنچه در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم به دست خواهند آمد:

  • عدم انکار‌پذیری در نیازهای اعلام شده و پاسخ‌های دریافتی
  • متمرکز شدن کلیه ارتباطات سازمان به صورت مستندسازی شده در یک بستر واحد
  • امکان دریافت گزارشات آماری از عملکرد پرسنل، واحدهای سازمان و ...
  • امکان تشخیص واحدهای پرکارتر و تقویت یا افزایش نیروی کاری برای آن قسمت
  • امکان تعیین قوانین SLA برای پاسخگویی به موقع به مشتریان
  • امکان دسترسی به تاریخچه‌ی کلیه‌ی درخواست‌های ثبت شده در سیستم برای مشتریان یا پرسنل
  • امکان مشاهده میزان رضایت‌مندی جلب شده توسط پرسنل مختلف سازمان در زمینه پاسخگویی به مشکلات و موارد مطرح شده از سوی مشتریان
  • ارتقاء سطح کیفیت خدمت رسانی سازمانی در راستای دستیابی به استانداردهای جهانی
  • ارائه‌ی سرویس‌ها بر اساس اولویت، اهمیت و ترتیب دریافت تقاضاها
  • به تصویر کشیدن یک ساختار سازمانی منسجم و یکپارچه در اذهان مشتریان و ارباب رجوع

طبق آنچه که در بالا به آن اشاره شد، هر سازمان، شرکت و نهادی می تواند از نرم افزارهای Help desk و تیکتینگ (Ticketing) در راستای اهداف مختلفی مانند پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، نظام پیشنهادات و ... استفاده کند.

با هدف پاسخگویی به نیاز هموطنان عزیزمان و نیز عدم وابستگی به شرکت‌ها و گروه‌های خارجی، گروه فناوری اطلاعات پرنیا افتخار پیدا کرد که از اواخر سال 1394،  نرم افزار تخصصی تیکتینگ هلپیکال (Helpical) را به عنوان یک محصول کاملاً ایرانی تولید و ارائه آن به متقاضیان محترم را شروع کند. این محصول که امروز می‌توان آن را به عنوان پیشتاز این گونه نرم افزارها در کشور دانست، توانست تأییدیه شورای عالی انفورماتیک کشور و نیز مجوز وزارت ارشاد اسلامی را نیز برای خود کسب کند. دید آینده نگرانه در کنار توجه به سادگی عملکرد سیستم از یک سو و استفاده از تکنولوژی‌ها و روش‌های طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای مدرن از سوی دیگر باعث شد که اقبال عمومی به سمت استفاده از این محصول ارزشمند ایرانی همه روزه در حال افزایش باشد و به مرور زمان، شرکت‌ها و سازمانی‌های جدیدی به استفاده از این سامانه روی آورند.

شما نیز در صورتی که تمایل دارید ارتباطات، تعامل‌ها و عملکرد مجموعه‌ی خود را بهبود بخشید، می‌توانید برای آشنایی بیشتر با امکانات و ویژگی‌های این نرم افزار از وب سایت www.helpical.com   بازدید کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]