اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990526449626457

پاسخگویی به مخاطبین توسط نرم افزار تیکتینگ، در دوره کرونا رشد چشمگیری داشته است

نقش سیستم تیکتینگ هلپیکال در پاسخگویی های آنلاین و غیر حضوری

کد: 13990526449626457

https://bit.ly/3hbFBVc

، مشهد , (اخبار رسمی): امروزه اصطلاح تیکتینگ (Ticketing) یا تیکت را بیش از پیش در بسیاری از سازمان ها، کسب و کارها و سایت های اینترنتی شاهد هستیم. هدف از یک سامانه تیکتینگ، ارائه بستر دریافت، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌های مختلف کاربران است، ضمن اینکه در این سیستم های تیکتینگ مستند سازی حرفه ای بسیار نمود پیدا خواهد کرد

نقش سیستم تیکتینگ هلپیکال در پاسخگویی های آنلاین و غیر حضوری
سیستم تیکتینگ هلپیکال ابزاری برای مدیریت و پاسخگویی به انواع درخواست های درون سازمانی و برون سازمانی

هلپیکال اولین سیستم‌ تیکتینگ ایرانی در کشور است که در سال ۱۳۹۶ به دو صورت ابری و مبتنی بر سرویس (SaaS) و غیر ابری (Self-Hosted) ارائه شد و به عنوان یک محصول ایرانی در وزارت ارشاد اسلامی ثبت شد

محمد باقر صابری مقدم مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات پرنیا (تولید کننده نرم افزار تیکتینگ هلپیکال) در مصاحبه ای اعلام کرد که رویکرد سازمان‌ها و کسب و کارها در ابعاد مختلف بیش از پیش به سمت استفاده از چنین سیستم‌هایی رفته است و حجم چشم‌گیری از مراجعات روزمره حضوری و تماس‌های تلفنی جای خود را به درخواست‌هایی داده‌اند که در این سامانه‌ها از آنها به تیکت یاد می‌شود.

در یک سیستم تیکتینگ مانند هلپیکال (Helpical) که به عنوان یک نرم افزار Help Desk فارسی و ایرانی نیز شناخته می شوند، مراجعین و مشتریان در ارتباطات برون سازمانی و پرسنل و مدیران در ارتباطات درون سازمانی قادر می‌باشند تا بدون محدودیت‌های زمانی و مکانی، اتلاف وقت، سفرهای درون شهری غیر ضروری و از سویی دیگر با بالاترین سطح کیفیت و انسجام، درخواست‌های مختلف خود را برای واحدهای مختلف سازمان و یا پرسنل تعریف شده در آنها ارسال نموده و از مراحل طی شده بر این درخواست ها مطلع گردند.

محمد باقر صابری در ادامه توضیحات خود افزود که بیماری کرونا و لزوم پاسخگویی های غیر حضوری برای قطع زنجیره شیوع این بیماری باعث شده است که استفاده از یک نرم‌افزار تیکتینگ در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که مراجعات سنتی خود را به صورت حضوری پذیرا بوده‌اند بیشتر مورد توجه قرار گیرد و در مقابل، آن دسته از کسب و کارها و سازمان‌هایی که همچنان در استفاده از این سیستم‌ها تعلل می نمایند، با نارضایتی ارباب رجوع و حتی پرسنل خود مواجه گردیده‌اند.

بدیهی است در شرایطی که درب این سازمان‌ها و شرکت‌ها به روی مراجعه‌کنندگان بسته است و برای ارتباطات تلفنی نیز باید دقایق طولانی در صف انتظار باقی ماند، نمی‌توان از تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت‌مندی مشتری حرفی را به میان آورد.

لذا در این شرایط، مجموعه‌هایی که از فناوری‌های نرم‌افزاری نظیر سیستم تیکتینگ استفاده می‌نمایند، امکان پیشی گرفتن از مجموعه‌های رقیب و افزایش رضایتمندی مشتریان خود را به میزان چشم‌گیری به دست خواهند آورد.

وی در ادامه اشاره نمود که در سامانه تیکتینگ هلپیکال که محصول شرکت فناوری اطلاعات پرنیا بوده و در سال ۱۳۹۸ به عنوان یک محصول دانش بنیان ایرانی مورد تأیید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت، امکانات و ویژگی‌هایی پیاده سازی گردیده‌اند که امکان استفاده از این نرم افزار در کاربردهایی متنوع نظیر پشتیبانی آنلاین، صدای مشتری، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره اینترنتی، ثبت شکایات، مدیریت گردش کار، مدیریت وظایف و اتوماسیون اداری را فراهم می‌سازند.

همین امر منجر به استفاده از این نرم افزار تیکتینگ ایرانی در سازمان ها، دانشگاه ها و شرکت های خصوصی مختلفی در کشور گردیده است.

هلپیکال، اولین سیستم‌ تیکتینگ کاملاً ایرانی در کشور است که در سال ۱۳۹۶ به دو صورت ابری و مبتنی بر سرویس (SaaS) و غیر ابری (Self-Hosted) ارائه گردید و همین امر توانست علاوه بر جلب توجه شرکت ها و سازمان های معتبر کشور در خصوص استفاده از این نرم افزار، باعث ورود شرکت فناوری اطلاعات پرنیا به جمع شرکت های عضو پارک علم و فناوری خراسان نیز گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فناوری اطلاعات پرنیا

گروه فناوری اطلاعات پرنیا پس از تجربه 10 ساله مدیران خود به عنوان فعالان صنعت IT کشور، در سال 1392 و در دومین کلان شهر کشور عزیزمان ایران (مشهد) آغاز به کار کرد. تمام اعضاء این گروه را فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گرایش‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و کامپیوتر تشکیل می‌دهند که برای افزایش تخصص‌های کسب شده آکادمیک، دوره‌های مختلف تخصصی دیگری را نیز با توجه به زمینه‌های فعالیت خود گذرانده‌اند. از آنجایی‌که کار کردن با یک گروه متخصص و قابل اعتماد به همه فعالان در صنایع و ارگان‌های مختلف این اجازه را خواهد داد تا بدون دغدغه بر روی اهداف مهم تر خود تمرکز کنند، تلاش مجموعه فناوری اطلاعات پرنیا نیز تاکنون بر گسترش فعالیت‌ها و خدمات، و ارایه هر چه بهتر آنها به مشتریان محترم پایدار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]