اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928201976535

کمپین یلدا و چای ایرانی طراحی شد

شب چله و چای

کد: 13950928201976535

https://goo.gl/vVVlEy

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور متخصصین برندینگ و بازاریابی طراحی کمپین شب چله و چای ایرانی آغاز و با تشکیل اتاق های فکر تخصصی، انتخاب اسم جذاب و هم آوای شب چله و چای ایرانی انتخاب شد.

یکی از بنر های طراحی شده برای کمپین شب چله و چای ایرانی توسط واحد هنری Contentino

محوریت کمپین با موضوع فراخوان ارسال عکس از لحظات دورهمی های مخاطبان در شب یلدا و چای ایرانی است که با عنوان عکس شب چله و چای ایرانی برنامه ریزی شده است

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی کانتنتینو ، این مجموعه با طراحی کمپین های محتوا محور و همچنین ساخت انیمیشن‌های کوتاه مرتبط با موضوع کمپین سعی کرده تا در تکمیل زنجیره ارزش از برندینگ تا هویت برند گام مهم و ارزشمندی را بردارد.

بر این اساس، با ارائه مشاوره برندینگ و تببین هویت برند و تدوین استراتژی های محتوا بنا بر شخصیت برند خدمات خود را آغاز  و با تولید محتوای متناسب با مشخصات برند مورد نظر اقدام به ساخت ویدئو و انیمیشن کوتاه در راستای اهداف بازاریابی محتوا می‌کند.

در همین رابطه  با سفارش برند سبزدانه و چای رفاه لاهیجان،  طراحی کمپینی برای رونق بازار چای ایرانی آغاز شده  که با عنوان کمپین شب چله و چای ایرانی اسم جذاب و هم آوای شب چله و چای ایرانی را به همراه دارد.

این مجموعه  با تمرکز روی محتوا اقدام به طراحی کمپین یاد شده کرده و  محوریت کمپین با موضوع فراخوان ارسال عکس از لحظات دورهمی های مخاطبان در شب یلدا و چای ایرانی است که با عنوان عکس شب چله و چای ایرانی برنامه ریزی شده است.

مراحل اجرایی کمپین با اجرای فراخوان و بعد از آن با ارسال عکس و داوری توسط هیئت مطرح و سپس اهدای جوایز صورت خواهد پذیرفت ، اما از آنجایی که  بیشتر ابعاد اجرایی فراخوان در فضای مجازی تعریف شده (شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری ها و صفحات وب)، پیچیدگی هایی وجود دارد که با توجه به مشارکت دو برند، راهکارهای مشخصی برای آن وجود ندارد.

بر پایه این اطلاع، تیم تولید محتوا و طراحی کمپین کانتنتینو سعی کرده با مشارکت آژانس های اروپایی و استفاده از تجربیات آنها اقدام به بررسی تخصصی  Co Branding  در کمپین های تبلیغات یکپارچه کند. 

طراحی کامل این کمپین شامل تمامی جزئیات مربوطه و رویکرد اجرایی در اختیار برندهای حامی قرار گرفته و تصمیم برای اجرا آن در اختیارشان است.

برای اطلاعات بیشتر از ماهیت کانتنتینو به وب سایت این شرکت مراجعه نمائید.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش