اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010720676866535
در دسترس نیست

خرید سکه از طریق ارزهای دیجیتال و رمز ارز تتر و بیت کوین

معاملات سکه و شمش طلا از طریق تتر و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در زکوین

کد: 14010720676866535

، تهران , (اخبار رسمی): با رایج شدن ارز های دیجیتال و رمز ارزها و کریپتو کارنسی مانند تتر ، اتریوم ، بیت کوین و دوج کوین در بازارهای مالی برای نخستین بار صرافی سکه زکوین اقدام به عرضه و خرید و فروش سکه های طلا شامل سکه امامی ، سکه بهار آزادی ، نیم سکه و ربع سکه از طریق رمز ارزها و ارزهای دیجیتال نموده است.

معاملات سکه و شمش طلا از طریق تتر و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین در زکوین
امکان خرید و فروش سکه های بانکی شامل سکه امامی و سکه بهار آزادی از طریق تتر و بیت کوین در زکوین

برای نخستین بار عرضه سکه امامی و سکه های بهار آزادی ، تمام سکه ، نیم سکه و ربع سکه از طریق صرافی سکه زکوین امکان پذیر شده است و خرید و فروش آن بر مبنای قیمت اتحادیه طلا و سکه تهران میباشد.

بازار سکه طلا شامل خرید و فروش سکه های امامی و بهار آزادی در ضرب های تمام سکه و نیم سکه و ربع سکه میباشد که البته میتوان سکه های دولت پهلوی را نیز به آن اضافه نمود.

خرید و فروش سکه به عنوان یک کالای ارزشمند همواره مورد توجه بسیاری از معامله گران و افراد جامعه بوده است.

خرید و فروش این کالای فیزیکی و فلز گران بها با تکنولوژی تلفیق شده است و در حال حاضر با ارزهای دیجیتال میتوان از طریق صرافی های پیشرو در حوزه تکنولوژی وارد بازار طلا و سکه شد و معاملات سکه را با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ، تتر ، اتریوم و دوج کوین انجام داد.

خرید سکه امام با ارز دیجیتال تتر در برهه زمانی فعلی از طریق صرافی زکوین امکان پذیر است.

امکان خرید و فروش سکه از طریق رمز ارزها برای اولین بار از طریق صرافی سکه زکوین ارائه گردید که باعث شد یک کالای با ارزش و سنتی با قدمت هزاران سال و تمدن بشری از طریق به روز ترین متد تکنولوژی مالی رمز ارزها میسر شود.

خرید سکه های بهار آزادی از طریق کریپتو کارنسی دوج کوین و بیت کوین در صرافی زکوین به آدرس https://zcoinn.com نیز در حال انجام است.

نیم سکه و ربع سکه از طریق ارز دیجیتال مانند تتر و بیت کوین در صرافی سکه زکوین بوسیله ولت های معتبر قابلیت خرید و فروش را دارد.

صرافی زکوین مجهز به سیستم "تاهو" تشخیص هوشمند سکه است.  

سکه های رایج در بازار طلا شامل سکه های ضرب شده توسط بانک مرکزی ایران میباشد و صرافی هایی مجاز به ارائه سکه و مسکوکات طلا هستند که دارای جواز از اتحادیه های طلا و جواهر باشند.

با توجه به رونق ارزهای دیجیتال و صرافی های مجاز خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند آبان تتر و نوبیتکس شاهد نفوذ هرچه بیشتری کریتو کارنسی ها در بازار هستیم.

سکه طلا بهار ازادی در دو نوع سکه امامی (طرح جدید) و سکه بهار آزادی (طرح قدیم) در بازار وجود دارد.

رمزارزها معمولاً به صورت غیر متمرکز کنترل می‌شوند و در حال حاضر قابلیت خرید و فروش سکه و شمش طلا از این طریق  وجود دارد.

رمزارز گونه‌ای پول دیجیتال است که در آن تولید واحد پول و تأیید اصالت تراکنش پول با استفاده از الگوریتم‌های رمزگذاری کنترل می‌شود و معمولاً به صورت نامتمرکز بدون وابستگی به یک مرجعیت مرکزی کار می‌کند.

به زبان ساده، بلاک چین یک نوع سیستم ثبت اطلاعات و گزارش است. تفاوت آن با سیستم‌های دیگر این است که اطلاعات ذخیره‌شده روی این نوع سیستم، میان همه اعضای یک شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. با استفاده از رمزنگاری و توزیع داده‌ها، امکان هک، حذف و دستکاری اطلاعات ثبت‌شده، تقریباً از بین می‌رود.

مفهوم بلاک چین اولین بار با پیدایش بیت کوین به وجود آمد و پادشاه ارزهای دیجیتال از این راهکار برای ذخیره اطلاعات مربوط به دارایی کاربران بهره برد. هم اکنون امکان خرید فروش سکه طلا و شمش طلا در اوزان مختلف با رمز ارزها مبتنی بر سیستم بلاک چین وجود دارد و صرافی هایی مانند زکوین این کالای گران بهای فیزیکی سکه و شمش طلا  را با مفهوم جدید انتقال پول از طریق ارزهای دیجیتال مانند تتر ، بیت کوین ، دوج کوین و اتریوم محقق نموده اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]