اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001218575906535

مجتمع الماس کریم خان

مجتمع الماس کریم خان شاهراه اصلی طلا و جواهر کشور

کد: 14001218575906535

https://bit.ly/3MFHg5m

، تهران , (اخبار رسمی): مجتمع الماس کریم خان به عنوان متمرکز ترین پاساژ طلا و جواهر تهران میزبان برند های معتبر طلا و جواهر مانند گالری زیواز و کارگاه های ساخت و دپارتمان های طراحی طلا و جواهر میباشد و در قلب تهران واقع در کریم خان به یکی از پارامتر های مهم بازار طلا و جواهر تبدیل شده است.

مجتمع الماس کریم خان شاهراه اصلی طلا و جواهر کشور
مجتمع الماس کریم خان

الماس کریم خان میزبان تمامی برند های طلا جواهر و سکه میباشد. امنیت این پاساژ از طریق متد های روز دنیا مدیریت میشود. الماس کریمخان در قلب تهران در خیابان کریم خان قرار دارد.

مجتمع الماس کریم  برای دستیابی به برند های اصیل طلا و جواهر بستری مناسب و مطابق با استاندارد های روز دنیا را برای ایرانیان و توریست های اروپایی و شرقی مهیا نموده است.

آینده بازار طلا و جواهر تهران در آینده با مجتمع الماس کریم خان  گره خورده است. به یکی از خصیصه های الماس کریم خان میتوان به فعالیت گالری زیواز به عنوان نخستین موتور جستجو طلا و جواهر اشاره نمود.

الماس کریم خان امنیتی‌ترین نقطه تهران به طور قطع مجتمع تجاری طلا و جواهر الماس کریم خان تدابیر ویژه‌ای برای افزایش ضریب امنیت این مجموعه اندیشیده است. الماس کریم خان به عنوان متمرکز ترین نقطه طلا و جواهر کشور و قرار گرفتن برند های معتبر طلا و جواهر و همچنین تعدد کارگاه های ساخت طلاسازی و طراحی طلا و جواهر قطعا یکی از پشرفته ترین نقاط امنیتی تهران از لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی آموزش دیده میباضد و تیم حراست و امنیت مجتمع طلا و جواهر الماس کریم خان از شاخص های بارز مسائل امنیتی در کشور میباشد.

تبدیل شدن به یک نقطه تراز امنیتی، خرید از این مجموعه را به تجربه‌ای دلپذیرتر تبدیل کرده است. فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زیواز به همراه یکی از مجموعه های خود بنام زی کوین که به عنوان صراف سکه و سکه های یادبود مشغول به فعالیت میباشد یکی از مجموعه هایی است که در این مجتمع مشغول به کار میباشد.

الماس کریم خان و پارکینگی برای تمام خریداران طلا و جواهر   جای پارک و یا معضل پارک یکی از مشکلات بازار بزرگ تهران برای خریداران است که یکی از نقاط ضعف جدی بازار بزرگ تهران میباشد. الماس کریم خان با زیر ساختی که دیگر امکان مهیا نمودن آن در کل منطقه میسر نمیاشد این موضوع را برطرف نموده است.مکانیسه ترین پارکینگ کل منطقه به الماس کریم خان اختصاص دارد پارکینگی لوکس برای مشتریان طلا و جواهر. یکی از چالش‌های اصلی مشتریان در سراسر تهران مخصوصا مرکز شهر جای پارک میباشد.

معماری و ضد زلزله بودن الماس نگهداری ده ها تن طلا در این مجتمع بزرگ و تخصصی طلا و جواهر با نگهداری طلا توسط بنکداران بازار بزرگ در پاساژ های قدیمی که یک آتش سوزی ساده یا زلزله میتواند ریسک بزرگی برای آنها باشد دلالت بر این موضوع دارد که آینده بازار بزرگ تهران در الماس کریم خان در کنار برند هایی مانند گالری طلا و جواهر زیواز است.

ضد زلزله بودن پاساژ و یا معماری و یا مصونیت آن در برابر هر حریق احتمالی را میتوان مورد اشاره قرار دارد. این بنای سترگ نه‌فقط در ظاهر، بلکه در تک‌تک جزئیات نیز قدرت، دوام و استحکام را به رخ می‌کشد.

الماس کریم خان قطب خرده‌فروشی سکه طلا و جواهر یک کالبد زیبا، بدون دمیده شدن روح در آن، چیزی جز یک جسم بی‌جان و سرد نیست. درست مانند یک بازار که تمام وقار و جذابیت آن بدون حضور فروشگاه‌ها و رونق حضور مشتریان، ارزشی نخواهد داشت. قرار گرفتن موتور جستجوی طلا سکه و جواهر زیواز در کنار سایر گالری های طلا و جواهر برند در این مجتمع گواه همین موضوع میباشد.

در حال حاضر نیز مجتمع الماس کریم خان یکی از قطب های خرده‌فروشی طلا، جواهر و سکه است. در آینده‌ای نه ‌چندان دور نیز  بنکداران در این مجموعه  مستقر خواهند شد.

کارگاه‌ها و کارخانه‌های طلا و جواهر الماس کریم خان، فقط فضایی برای فروش یا نمایش نیست.اینجا را میتوان اکوسیستم طلا و جواهر نامید.

به بیانی دیگر از مراحل آغازین فرآوری و تولید جواهر تا مرحله فروش و رسیدن به دست مشتریان، تک‌تک روندها در این مجموعه جریان دارند. به همان میزان که فروشندگان در این فضا در تکاپو برای حرکت به سمت آینده‌ای روشن هستند، تولیدکنندگان نیز در این آینده سهم دارند. واحدهای تجاری و تولیدی الماس کریم خان نیز با پایبندی به اصول حاکم بر بخش فرآوری و تولید طلا و جواهر مشغول به فعالیت هستند. زیر سقف بلند این مجموعه، برای تمام آن تولیدکنندگان، طراحان و همچنین فروشندگانی که دل در گرو پیشرفت این صنعت دارند، یک فضای اختصاصی مهیاست. 

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی طلا و جواهر الماس کریم خان، نه‌تنها در معماری، طراحی و تجهیز به استقبال آینده رفته، بلکه با میزبانی از ایده‌های جدید، سردمدار سفر به سوی آینده این صنعت است. این مجموعه در سیاست‌گذاری‌های کلان خود نیز تأکید ویژه‌ای بر پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها و ایده‌های نوظهور این حوزه دارد. زیرا مدیران الماس کریم خان اعتقاد دارند که آینده چیزی نیست که به آن سفر کنیم؛ بلکه چیزی است که به دستان ما ساخته می‌شود. و این آینده ساخته نمی‌شود، مگر با پشتیبانی مؤثر از ایده‌ها و کسب‌وکارهای استارت‌آپی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای رشد سریع آن‌ها. حضور استارت آپ موفق زیواز که در قالب یک گالری طلا و جواهر ، نقش یک موتور تخصصی جستجو طلا و جواهر را ایفا مینماید موید این موضوع میباشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی