اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010829682896535
در دسترس نیست

راهنمای خرید آنلاین طلا کودک

خرید آنلاین طلا کودک

کد: 14010829682896535

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از بهترین هدیه ها برای نوزادان و کودکان طلا است.خرید طلا کودک علاوه بر یک هدیه زیبا و ارزشمند یک سرمایه گذاری نیز می باشد

خرید آنلاین طلا کودک
گردنبند طلا توت فرنگی

خرید آنلاین طلا کودک برای هدیه طلا همیشه بهترین هدیه در هر زمان و برای هر شخصی بوده است که با گذشت سالها ارزش خود را حفظ کرده و یک دارایی عالی به حساب می آید .برای کودکان معمولا خرید آویز طلا  یا دستبند طلا بسیار مرسوم است .علاوه بر اسباب بازی ها، تمام جواهراتی که برای کودک خود میخرید باید از اندازه بزرگی برخوردا باشند و قطعات و اجزای ریزی نداشته باشند. زیرا این قطعات به راحتی میتوانند توسط کودک خورده شوند و موجبات خفگی او را فراهم کنند. ما توصیه میکنیم که برای کودکانی که کمتر از 3 یا 4 سال سن دارند به هیچ عنوان طلاهای کوچک مثل انگشتر طلا خریداری نکنید.

خرید آنلاین گردنبند طلا کودک

در اولین قدم شما باید سن کودک را در نظر داشته باشید. چراکه سن کودک با سایز آویز طلا رابطه کاملاً مستقیم دارد. اگر شما برای یک نوزاد می خواهید آویز طلا را خریداری کنید، پس لازم است بدانید که آویز طلای شما باید دارای اندازه ای بسیار کوچک با وزنی بسیار سبک باشد. علت این امر این است که سنگینی گردن بند یا این که بزرگ بودن آن موجب آزار کودک نشود.

سایز زنجیر آویز:

 سایز زنجیر آویز کودک بایدکوچک باشد به گونه ای که از سر و گردن او بدون بازکردن قفل خارج نشود. از آنجایی که کودکان ارزش طلا را نمی دانند و متوجه نیستند که آویز گردن آن‌ها بسیار گرانقیمت است، ممکن است در صورت بیرون آمدن گردنبند و آویز، بدون باز کردن قفل آن را از سر خود خارج کنند و دور بیندازند. از این رو در راهنمای خرید آویز طلای کودک، مهم ترین نکته را اندازه و سایز آویز می دانند.

سومین مسئله تناسب پلاک با زنجیر آویز طلا است. اگر شما از پلاک سنگین وزن و بزرگ استفاده می‌کنید، همراه با آن باید زنجیری ضخیم و مقاوم را خریداری کنید. چرا که زنجیر های نازک ممکن است در اثر فشار وزن پلاک پاره شده و آسیب ببینند. اما تناسب داشتن پلاک و زنجیر آویز طلا نه تنها می تواند باعث ایجاد زیبایی ظاهر در آن شود، بلکه نمی تواند موجب آسیب رساندن به زنجیر گردد.

نکات ایمنی در خرید طلا کودک

نوع قفل :

اگر قطعات طلای نوزادان یا کودکان قفلی هستند باید قفلشان طوری باشد که به هیچ عنوان توسط کودک باز نشوند. یکی از قطعاتی که قفل دارند گوشواره ها هستند، هنگام خرید گوشواره طلا سعی کنید گوشواره هایی بخرید که قفل اهرمی یا عصایی دارند. چون نسبت به قفل های دیگر نسبتا محکم تر هستند. در خصوص جواهرات بزرگتر مثل دستبند طلا یا گردنبند هم مراقب باشید. اگر قفل این محصولات شل باشد یا به راحتی باز شود، کودکان حین بازی کردن می توانند آن ها را گم کنند.

وزن طلا :

در خصوص وزن طلا باید به این نکته توجه کنید که کودکان نمیتوانند وزن زیاد طلا را تحمل کنند و این موضوع ممکن است به آنها آسیب بزند

طلا توخالی یا پر ؟ 

کودکان کنجکاو و بازیگوش هستند. برخی ازآن ها ممکن است جواهرات را به چشم اسباب بازی ببینند و با آن ها بازی کنند. اگر جواهرات شما مثلا دستبند طلا، توخالی باشد، کودک میتواند به راحتی آن را بکشد و یا حتی گاز بگیرد و پاره کند. دستبند، النگوهای طلا را مخصوصا توپر بخرید که دچار شکستگی نشوند. زیرا اگر بشکنند ممکن است لبه تیز آن ها وارد بدن کودک شود یا او را زخمی کند.

سنجاق سینه طلای کودکانه یکی از جذاب‌ترین هدایا که کودکان میتوانند استفاده کند، سنجاق سینه طلا است. همان‌طور که می‌دانید از معدود مواردی است که از گذشته تا به حال از ارزشش کم نشده  و همیشه برای کودکان زیبا و جذاب بوده است سنجاق سینه طلا کودکانه هم برای پسران و هم برای کودک دختر قابل استفاده است  و تنوع زیادی در طرح و مدل های آن وجود دارد

گالری طلا و جواهر زیواز فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زیواز مجموعه ای از زیبا ترین محصولات طلا کودک را متناسب با هر سلیقه و هر بودجه ای را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است با مراجعه به این فروشگاه علاوه بر خرید آنلاین طلا جواهر از مزایای دیگر آن مانند تخفیف ویژه در اجرت ساخت و ارسال امن به همراه فاکتور رسمی بهره مند میشود از محصولات پر طرفدار در  فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زیواز در دسته طلا کودک میتوان به دستبند طلا بچه گانه فرشته ، آویز طلا ماهی بچه گانه ، آویز طلا بچه گانه توت فرنگی ، گردنبند طلا کودک کیتی با کلاه بنفش و بسیاری محصولات دیگر اشاره کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس