اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951112230026535

از سوی استودیوی «کانتنتینو» و به سفارش برند «سبزدانه»

انیمیشن دوئل دریاچه ارومیه تولید و منتشر شد

کد: 13951112230026535

https://goo.gl/bqOx2P

، تهران , (اخبار رسمی): استودیوی تولید محتوای کانتنتینو به سفارش برند سبزدانه اقدام به ساخت انیمیشنی در خصوص دریاچه ارومیه با حمایت ستاد احیای دریاچه ارومیه کرده است.

سکانس آخر انیمیشن دوئل دریاچه ارومیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت Contentino، انیمیشن «دوئل دریاچه ارومیه» در شبکه‌های اجتماعی منتشر و فراگیر شده است.
استودیوی تولید محتوای کانتنتینو به سفارش برند سبزدانه اقدام به ساخت انیمیشنی در خصوص دریاچه ارومیه کرده که این امر با حمایت ستاد احیای دریاچه ارومیه همراه بوده است.

امروزه در دنیا، برندهای مطرح در حیطه‌های مختلف کسب‌وکار در راستای مسئولیت اجتماعی و تکمیل هویت برند خود اقدام به حامی‌گری از تولید محتوای حمایت از محیط زیست می‌کنند.

به اعتقاد مدیران استودیوی تولید محتوای این شرکت، اقدام حامی‌گری از فعالیت‌های محیط‌زیستی از سوی برند‌ها منجر به افزایش میزان آگاهی برند و تکامل هویت برند می‌شود.

به گفته مسئولین استودیوی تولید محتوای کانتنتینو سناریو و ایده این انیمیشن بر اساس استراتژی بازاریابی تدوین شده که دو ماه به‌طول انجامیده است و نتیجه برگزاری هفت اتاق فکر است.

این اثر با حمایت و همکاری ستاد احیای دریاچه ارومیه تهیه شده و از طریق این لینک امکان دیدن این انیمیشن فراهم شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]