اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950915195756535

توسط تیم تولید محتوای کانتنتینو استودیو انجام شد

تهیه انیمیشن سانحه قطار تبریز- مشهد

کد: 13950915195756535

https://goo.gl/Ql3PML

، تهران , (اخبار رسمی): انیمیت ساخته شده این حادثه به نام «ککی که نمیگزد» مفهومی بوده و به جای زیاده گویی تصاویر کوتاه و تامل برانگیزی را به صحنه می کشد.این محتوای انیمیشنی به یاد مصیبت دیدگان حادثه قطار تبریز مشهد تولید شده است.

سانحه تاسف بار قطار تبریز مشهد

به گزارش روابط عمومی کانتنتینو استودیو، با توجه به نوع حادثه که به دلیل اشتباهات انسانی رخ داده و منجر به این فاجعه شده است سناریوی مفهومی انیمیت کوتاه قطار تبریز با عبارت ککی که نمیگزد تهیه شد.

اسپانسرینگ در این نوع محتوا ها باعث میگردد مسئولیت اجتماعی و هویت مردمی برند شکل بگیرد.

به هر حال تولید هر نوع محتوا هزینه بر بوده و حامی گری در این مقوله باعث میگردد تا برند حامی گر نقشی موثر در جلوگیری احتمال وقوع این نوع حوادث داشته باشد. 

کانتنتینو طراح و مجری تولید محتوای رسانه ای بوده و این انیمیشن را در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف جلوگیری از فراموشی زود هنگام این فاجعه تهیه کرده است.

جواد فیض و محمد ابریشمی هدف خود را از تهیه کنندگی این انیمیشن جلوگیری از فراموشی این واقعه در اذهان عمومی و یادی از جانباختگان این حادثه بیان نموده اند.

www.contentino.studio

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زیواز

زیواز اولین متا جستجو هوشمند در حوزه طلا و جواهرات میباشد که دسترسی به تمامی برند های همسان در طلا و جواهر را برای مخاطب میسر نموده و با ایجاد شفافیت در قیمت گذاری قبل از خرید در راستای احترام به حقوق مصرف کننده توانسته است رضایت مشتریان را کسب نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]