اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951001204375070

یاران جوان کهریزک برای جمع 30 نفری رقم زدند

یک روز شاد برای معلولان کهریزک

کد: 13951001204375070

https://goo.gl/ExkH2m

، تهران , (اخبار رسمی): گردش یک روزه در سطح شهر، تماشای فیلم سینمایی و پرمخاطب " سلام بمبئی " و بالاخره یک شام دورهمی، ویژه برنامه ای بود که روز معلولان جوان کهریزک را برایشان ماندگار کرد.

یک روز شاد برای معلولان کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مریم کوپاهی، روانشناس و مسئول این گروه تفریحی این خبر را داد و گفت:این برنامه ویژه به همت بانو نسترن پورقلی از یاران جوان کهریزک برای جمع 30 نفری از معلولین جوان مجموعه تدارک دیده شد.

او ادامه داد:همه بچه های خوب ما که از بخش های ارغوان 1 و 5 برگزیده شده بودند، با خاطره ای خوش از این تفریح یک روزه  به بخش های خود باز گشتند.

کوپاهی افزود:مسئولین سینما راگا مثل همیشه همکاری بسیار خوب با گروه اعزامی از کهریزک داشتند و فضای مورد نیاز را در اختیار ما قرار دادند، ضمن آنکه مکان در نظر گرفته شده برای گردش روزانه کاملاً مناسب سازی شده بود تا مددجویان آرامش خاطر داشته باشند.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه