اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005206975809

تبریک سال نو میلادی از سوی معاون وزیر نفت

کد: 13951005206975809

https://goo.gl/bs1DjV

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال نو میلادی را به کارکنان مسیحی شرکت ملی نفت ایران تبریک گفت.

تبریک سال نو میلادی از سوی معاون وزیر نفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در پیام علی کاردر آمده است: « آغاز هر سال میلادی تلنگری است به انسان ها که مسیح وار اهل صلح باشند؛ به انسان ها حرمت بگذارند و مهربانی و گفتگو و اخلاق را سر مشق زندگی خود کنند. نو شدن سال در نقاط زیادی از جهان با میلاد پیامبری همراه است که آرامش، مهربانی و انسان دوستی از مشخصه های اصلی اوست و این اتفاقی بسیار خجسته و پر معنا است.
اینجانب ضمن تبریک زادروز حضرت عیسی مسیح (ع) و تهنیت آغاز سال 2017 میلادی خدمت همکاران محترم پیرو این دین حنیف و خانواده محترمشان، آرزوی سالی سرشار از الطاف خداوندی و افتخارات روز افزون برای همه همکاران ارجمند شرکت ملی نفت ایران دارم.»
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته