اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207155809

مناطق نفت خیز جنوب سازمان برترکاهش مصرف برق شد

کد: 13951005207155809

https://goo.gl/g5WyCj

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از سوی شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان سازمان برتر در زمینه کاهش مصرف برق در ساختمان های اداری و مسکونی معرفی شد.

مناطق نفت خیز جنوب سازمان برترکاهش مصرف برق شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، به این منظور لوح و تندیس یادبود شرکت توزیع نیروی برق اهواز برای کاهش 17.54 درصدی مصرف برق در 6 ماه نخست سال 1395 نسبت به مدت مشابه سال قبل، به شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اهدا شد.

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور مدیریت انرژی و جلوگیری از اتلاف و هدر رفت انرژی، پروژه های متعددی را در سطح حوزه عملیاتی خود اجرا می کند که منجر به کاهش مصرف شده است.

از جمله این پروژه ها، امکان سنجی تدوین و اجرای سند راهبردی به کار گیری مناسب انرژی های  تجدید پذیر و فناوری های نوین در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ممیزی جامع انرژی شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، گچساران، مسجد سلیمان و آغاجاری است.

براساس این گزارش، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان بزرگترین شرکت وابسته به شرکت ملی نفت ایران با تکیه به توان علمی و اجرایی صنعتگران ایرانی، وظیفه برنامه ریزی و توسعه میادین نفت وگاز و تولید و توسعه بهینه ده ها میدان نفتی و گازی کشور در پهنه ی چهار استان براساس اصول علمی و کاربرد روش ها و فناوری های روزآمد را متقبل شده است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته