اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951015214955809

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت:

اینپکس شانس بازگشت به میدان نفتی آزادگان را دارد

کد: 13951015214955809

https://goo.gl/NzOBiH

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: شرکت ژاپنی اینپکس پس از امضای تفاهم‎نامه مطالعاتی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای بالقوه برای اعطای این پروژه است.

اینپکس شانس بازگشت به میدان نفتی آزادگان را دارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران شرکت ژاپنی اینپکس با به کارگیری تمام توان خود درصدد است توسعه یک میدان مهم نفتی در ایران را به عهده بگیرد و این در حالی است که تهران تلاش دارد پس از لغو تحریم‎های غرب، حجم تولید نفت خام خود را افزایش دهد.

نورالدین شهنازی زاده، مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: این شرکت مهم ژاپنی فعال در زمینه توسعه میدان‎های نفتی، پس از امضای یادداشت تفاهمی برای بررسی توسعه میدان نفتی آزادگان، یکی از کاندیداهای قوی در اختیار گرفتن این پروژه است.

بر اساس این گزارش، در اوایل سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷، مناقصه ای در این زمینه برگزار خواهد شد.

سخنگوی شرکت اینپکس از اظهارنظر در خصوص این گزارش خودداری کرده است. بر پایه این گزارش، شرکت های توتال فرانسه، رویال داچ شل، پتروناس مالزی و شرکت ملی نفت چین نیز تفاهمنامه های مطالعاتی مشابهی را با ایران امضا کرده اند.

شرکت اینپکس در سال ۲۰۱۰ ناگزیر به دلیل تحریم های هسته ای غرب علیه ایران سهام خود در میدان نفتی آزادگان را واگذار کرد.

ایران صلاحیت ۲۹ شرکت بین المللی را برای حضور در مناقصه های مربوط به پروژه های بخش انرژی خود را اعلام کرده است. این مناقصه ها قرار است در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ برگزار شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته