اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951019216835809

با حکم علی کاردر

سعیدخوشرو،مدیرامور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران شد

کد: 13951019216835809

https://goo.gl/Zgw6lx

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران طی حکمی، سعید خوشرو را به عنوان مدیر امور بین‎الملل این شرکت منصوب کرد.

سعیدخوشرو،مدیرامور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران شد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت، در حکم کاردر خطاب به خوشرو آمده است: «با توجه به مراتب تعهد، دانش، مهارت، توانایی و تجربه جنابعالی در امور بین الملل، به موجب این حکم ب عنوان "مدیرامور بین الملل" منصوب می شوید.
انتظار می رود برنامه های زیر را با اولویت ویژه پیگیری فرمایید:
همسو سازی برنامه های آن امور با سیاست های اقتصاد مقاومتی 
استفاده ثمر بخش از نیروهای جوان و خلاق
چابک سازی ساختار سازمانی و سرعت بخشیدن به انجام فعالیت های آن امور
حداکثر سازی درآمد ها و کاستن از هزینه های حمل و نقل و نگهداری محمولات
 تنوع بخشیدن به بازارها و مشتریان نفت خام و فرآورده های نفتی
استفاده از روش های نوین و هوشمندانه بازاریابی بین المللی
استفاده بهینه از بورس انرژی
افزایش کارایی، بهره وری و ثمر بخشی فعالیت ها
توفیق جنابعالی را در انجام امور محوله از درگاه خداوند متعال خواهانم.»
سعید خوشرو دانش آموخته اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد است که تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران و دانشگاه اصفهان گذرانده است. بیش از 20 سال در بخش های مختلف صنعت نفت اشتغال داشته و طی 10 سال گذشته در امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران، سمت هایی از جمله معاونت بازاریابی فرآورده های نفتی، مسئولیت فرآورده های نفتی و میعانات گازی در دفتر امور بین الملل در چین، ریاست واحد فروش داخلی میعانات گازی و ریاست واحد بررسی قیمت فرآورده را به عهده داشته است.
ریاست شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی (شانا)، سردبیری گروه پژوهش شانا و پژوهشگری در موسسه مطالعات بین المللی انرژی نیز از دیگر سوابق کاری وی به شمار می آید. خوشرو ضمن عضویت در هیئت مدیره انجمن اقتصادانان انرژی و تالیف و تدوین کتاب هایی نظیر «اوپک، دیدگاه ها و موقعیت»، «کالبدشکافی سرمایه گذاری های صنعت نفت»، در طرح ها و پروژه های مطالعات اقتصادی و بین المللی حوزه انرژی مشارکت فعال داشته است.
پیش از این سیدمحسن قمصری عهده‎دار مدیریت امور بین‎الملل شرکت ملی نفت ایران بود که با توجه به بازنشستگی وی، خوشرو به عنوان مدیر جدید امور بین‎الملل این شرکت منصوب شده است. 
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته