اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951020218025070

اردوی خدمت با شعار هر روز یک کار نیک

کد: 13951020218025070

https://goo.gl/ywgLzw

، تهران , (اخبار رسمی): در اقدامی فرهنگی و تحسین برانگیز ، آسایشگاه گلابچی کاشان مقصد مهرورزی های نیکوکاران همراه و همدل آسایشگاه خیریه کهریزک شد .

اردوی خدمت با شعار هر روز یک کار نیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، آسایشگاه گلابچی کاشان میهمانان ویژه ای را در میان استقبال مددجویان خود پذیرا شد .

به همت جمعی از نیکوکاران و یاران با وفای کهریزک، اردوی یک روزه خدمت بی منت به معلولین و سالمندان آن مرکز در برنامه کاری قرار گرفت تا آن عزیزان نیز طعم نیک همدلی ها و همسوئی های مردم نوعدوست را بچشند.

سید مجتبی نورائی از یاران دیرین کهریزک که سابقه طولانی در امر خداپسندانه حمایت بی منت از مددجویان این مجموعه را در دفتر زندگی خود دارد ، با شرحی اجمالی از آنچه در این اردوی یکروزه بر آن اهتمام داشتند، یادآور شد:در یک تصمیم واحد و برنامه ریزی منظم ، یک روز کاری را در خدمت عزیزان دلمان در آسایشگاه گلابچی بودیم و سروسامانی به نظافت شخصی سالمندانی که پذیرای ما بودند، دادیم.

وی ادامه داد: فرهنگ ناب نیکوکاری ، سالیان زیادی است در بخشهای کهریزک بزرگ رایج است ، شاهد هستیم دوستان خوبی که افتخار خادمی مددجویان را دارند، افراد جدید را هم با خود می آورند تا راه و رسم خدمت بی منت را به دیگران هم یادآوری کنند، ما نیز با این اقدام سعی داریم تا فرهنگ کمک به همنوعان ناتوان را در مراکز مشابه دیگر ترویح دهیم.

نورایی نیکوکار کهریزک مقصد بعدی همدلی و مهرورزی یاران مهربان خود را آسایشگاه خیریه رودسر نامید و اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند بیش از پیش راه گشای خدمات انسانی در حق محرومین و ناتوانان جامعه باشد . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه