اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951022218655809

در حاشیه برگزاری نمایشگاه انرژی کیش انجام شد

امضاتفاهمنامه همکاری نفت وگاز پارس با پژوهشگاه نفت

کد: 13951022218655809

https://goo.gl/XyHT98

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت نفت و گاز پارس و پژوهشگاه صنعت نفت در راستای گسترش همکاری های همه جانبه فنی، مطالعاتی، و عملیاتی تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

امضاتفاهمنامه همکاری نفت وگاز پارس با پژوهشگاه نفت

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش، شرکت نفت و گاز پارس با هدف تحقق راهبردهای تولید صیانتی، حداکثر سازی ضریب برداشت از مخازن، سهولت عملیات و بهینه سازی تولید و کاهش هزینه ها و ریسک های سرمایه گذاری با پژوهشگاه صنعت نفت تفاهمنامه امضا کرد.
اعتبار مالی اختصاص یافته برای این همکاری حداکثر یک‎صد میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن 2 سال تعیین شده است. 
بر اساس این تفاهمنامه، به کارگیری فناوری های نو و توسعه روش ها و فرآیندها به منظور رفع مشکلات و معضلات عملیاتی در راستای کاهش ریسک و هزینه افزایش بهره روی و خلق حداکثر ارزش افزوده مورد بررسی و در نهایت به اجرا می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته