اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102223925517

برای تامین پوشاک شب عید نگرانی نداریم

حادثه پلاسکو اثری بر قیمت پوشاک ندارد

کد: 13951102223925517

https://goo.gl/aSccg1

، تهران , (اخبار رسمی): در پی حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، با کمبود پوشاک در آستانه شب عید مواجه نمی شویم و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

حادثه پلاسکو اثری بر قیمت پوشاک ندارد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران جواد درودیان نقوسیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در واکنش به انتشار اخبار و گمانه زنی هایی مبنی بر افزایش قیمت پوشاک در آستانه شب عید در پی حادثه پلاسکو گفت: حادثه پلاسکو هیچ گونه اثری بر روی قیمت پوشاک در آستانه شب عید ندارد و ما در پی حادثه پلاسکو با کمبود مواجه نمی شویم.

وی افزود: بخش عمده ای از پوشاک تولیدی صاحبان واحدهای ساختمان پلاسکو در انبارهای خارج از ساختمان دپو شده بود و در محل تجاری پلاسکو نبود.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در مورد اسناد و مدارک کسبه ی پلاسکو نیز اظهار داشت: برخی از کسبه پلاسکو توانستند قبل از وقوع حادثه اسناد و مدارک موجود را از مغازه های خود را خارج کنند.

وی ادامه داد: آن دسته از گاو صندوق های کسبه ساختمان پلاسکو که از زیرآوار خارج می شود، به اداره ی آگاهی انتقال پیدا می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]