اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224215517

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی:

تجهیزات آتش‌نشانی حادثه پلاسکو ابتدایی نبود

کد: 13951102224215517

https://goo.gl/2kLBKr

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی گفت: سازمان آتش نشانی وسواس زیادی برای تهیه و تجهیز لوازم آتش نشانی دارد و همواره بهترین و معتبرترین لوازم مرتبط با آتش نشانی خریداری کرده است.

تجهیزات آتش‌نشانی حادثه پلاسکو ابتدایی نبود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، رضامیرزایی قره‌لو  در واکنش به طرح انتقاداتی در فضای مجازی مبنی بر آنکه وسایل و تجهیزات آتش نشانی برای مقابله و مهار آتش در حادثه ساختمان پلاسکو ابتدایی و ضعیف بوده است، گفت: تجهیزات آتش نشانی در سطح ابتدایی نبوده است و ما دارای تجهیزات روز دنیا در سازمان آتش نشانی هستیم.

وی افزود: سازمان آتش نشانی در چند ساله اخیر پیشرفت خوبی در امر تهیه و تجهیز لوازم آتش نشانی داشته و تا جایی که مقدور بوده ایستگاه های مستقر در پایتخت با وسایل روز دنیا تجهیز شده اند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی با اشاره به این که کشورهای اروپایی اتریش، آلمان و انگلستان معتبرترین لوازم آتش نشانی دنیا را در اختیار دارند و ما می توانیم همچنان نسبت به تهیه و تجهیز لوازم آتش نشانی اقدام کنیم،  افزود: به یقین انتظار چنین حادثه عظیمی نبوده اما طبیعتا در ضایعات بزرگ از کمک کشورهای دیگر دنیا نیز بهره گرفته می شود.

میرزایی با بیان آنکه سازمان آتش نشانی از منظر بکارگیری تجهیزات آتش نشانی در حادثه پلاسکو کم نگذاشته است، متذکر شد: آتش نشانان در ساعات اولیه موفق به مهار آتش شدند اما حجم آتش بسیار وسیع بود ضمن آنکه در ابر شهری همچون تهران باید تمهیدات بیشتری برای مدیریت بحران اندیشیده شود و قبل از وقوع حوادث این چنینی پیشگیری های لازم صورت گیرد.

وی گفت: باید برای بحران های وسیع تری همچون زلزله خود را آماده کنیم و از هم اکنون با برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی آتش نشانی نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای آتش نشان، آمادگی این اتحادیه را برای خدمت رسانی اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]