اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951111229175517

استقرار کسبه پلاسکو درمجتمع تجاری نور قطعی شد

کد: 13951111229175517

https://goo.gl/B38AnO

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتاق اصناف ایران از استقرار قطعی کسبه پلاسکو در مجتمع تجاری نور واقع در تقاطع خیابان های ولی عصر(عج) – طالقانی تهران خبر داد.

استقرار کسبه پلاسکو درمجتمع تجاری نور قطعی شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی روز دوشنبه در جلسه نشست با روسای اتاق اصناف مراکز استان ها گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در نهاد ریاست جمهوری که به ریاست دکتر شریعتمداری معاون امور اجرایی رییس جمهور و نمایندگان سازمان های ذیربط  برگزار شد، با استقرار کسبه حادثه دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور موافقت شد.

وی افزود: بر اساس این توافق ، مقرر شد حداکثر تعداد ۶۰۰ واحد تجاری در طبقات بالای همکف ساختمان تجاری نور طبق معرفی اتحادیه مربوط به اصناف شاغل در ساختمان پلاسکو به مدت ۲ سال به صاحبان مشاغل مذکور تحویل شود.

فاضلی ادامه داد: طبق این توافق، تحویل واحدهای مورد اشاره و استقرار کسبه ساختمان از ۱۵بهمن‌ماه خواهد بود و شهرداری تهران در جهت امکان تفکیک و تقسیم واحدهای بزرگ به واحدهای کوچکتر در صورت لزوم با رعایت نکات ایمنی و با استفاده از مصالح سبک مساعدت لازم به عمل خواهد آورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]