اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951117231965517

آغاز ساماندهی مراکز تجاری از بازار تهران

کد: 13951117231965517

https://goo.gl/TfTIoV

، تهران , (اخبار رسمی): بازار تهران با عمری بیش از ۲۰۰ سال و تردد روزانه بیش از یک میلیون نفر از بافت‌های فرسوده تهران است.

آغاز ساماندهی مراکز تجاری از بازار تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، این بازار با تشکیل ستاد ساماندهی مراکز تجاری به عنوان اولین نقطه حادثه خیز مورد بازدید قرار گرفت.

عبدالله اسفندیاری مسئول هیئت امنای مراکز بازار بزرگ تهران در این بازدید با اشاره به اعلام خطرات موجود در بازار بزرگ به سازمان شهرداری، آتش نشانی و اداره برق گفت: تاکنون اقدامی برای کمک به این مرکز انجام نشده است.

وی با اشاره به ارسال اخطار به کسبه بازار در خصوصی ایمن سازی واحدهای تجاری ادامه داد: تا زمانی که مسئولان حمایت لازم را نداشته باشند کسبه با ما همکاری نخواهد کرد.

بازار تهران یکی از مراکز پررفت و آمد پایتخت است که راهروهای باریک با سد معبرهای متعدد واحدهای صنفی و سیستم های برق بدون محافظ ، امکان حادثه را افزایش داده و از سوی دیگر دسترسی را غیرممکن کرده است.

احمد کریمی دبیرکل جامعه انجمنهای اسلامی اصناف وبازار با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای ساماندهی بازار پیش از بروز حادثه افزود: در صورت اجرای طرح تجمیع بافت های فرسوده در بازار می توان آن را مدیریت کرد.

وی با اشاره به بی توجهی مسئولان به این بخش ادامه داد : قانون سد معبر باید به خوبی در بازار اجرا شود البته تشکیل ستاد ساماندهی مراکز تجاری از فعالیت های اتاق اصناف برای ساماندهی مراکز تجاری است که خسرو ابراهیمی عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران می گوید : در حال بررسی آسیب ها و برنامه ریزی با سازمانهای مربوط هستیم.

وی با اشاره به برنامه سرعت گرفتن اجرای برنامه های این ستاد از یک هفته گذشته تاکنون تصریح کرد: امیدواریم با کارهای پیش بینی شده حداقل ایمنی در مراکز بحرانی انجام شود؛ بیش ازیک سوم مراکز تجاری کشور ناایمن هستند.

این نقاط باید تا قبل از اتفاق و حادثه دوباره و ایجاد خسارات جبران ناپذیر؛ ایمن سازی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی