اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960209247426844

9 تاکتیک مهم ایمیل مارکتینگ در سال 2017

کد: 13960209247426844

https://goo.gl/VKHjAN

، تهران , (اخبار رسمی): ایمیل مارکتینگ یکی از روش های بازاریابی مثل سئو (بهینه سازی سایت) است. 9 تاکتیک مهم در ایمیل مارکتینگ در این یادداشت آمده است.

ایمیل مارکتینگ - 9 تاکتیک مهم ایمیل مارکتینگ در سال 2017

یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است. ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.

ایمیل مارکتینگ چرا در سال 2017 اهمیت بیش‌تری پیدا می کند؟ بر اساس تحقیقات انجام‌شده در سال 2017 مقدار حساب‌های کاربری ایمیل به 4.2 میلیارد و کاربران ایمیل به 2.7 میلیارد نفر خواهد رسید. نیازی نیست که تاکید کنیم هنوز ایمیل مارکتینگ یکی از آسان‌ترین و اقتصادی‌ترین روش های بازاریابی و تبلیغات در دنیاست. امروزه بیش‌تر کاربرانی که از ایمیل استفاده می کنند، وقت خود را بیش‌تر از انجام بعضی از کارهای روزمره مانند صبحانه خوردن و دوش گرفتن، صرف بررسی ایمیل می کنند.

در مقایسه با دیگر روش های بازاریابی در ایمیل مارکتینگ ایمیل ارسالی شما در اینباکس ورودی قرار می گیرد و بارها می تواند توسط کاربر خوانده و بررسی شود. در اینجا قصد داریم که پاسخ این پرسش را بدهیم و آن را بررسی کنیم که چرا ایمیل مارکتینگ در سال 2017 در صدر روش های بازاریابی قرار خواهد گرفت؟

قبل از بررسی این موضوع، بهتر است که به پرسش‌های زیر صادقانه پاسخ دهید:

چند درصد از بودجه بازاریابی خود را برای سئو، شبکه های اجتماعی و ایمیل اختصاص داده اید؟
آیا همیشه به دنبال یادگیری روش های تبلیغاتی جدید در بازاریابی اینترنتی بوده اید؟
آیا به تمامی راه های برگشت سرمایه از راه تبلیغات در اینترنت و ایمیل مارکتینگ آشنایی دارید و استفاده می کنید؟

پاسخ این پرسش‌ها باید قبل از شروع هر برنامه بازاریابی اینترنتی داده شود.

طبق نظر سنجی های انجام شده برای وب سایت های بزرگ هنوز بیش‌ترین مقدار ورودی بعد از سئو از ایمیل مارکتینگ بوده است.

شما برای ثبت نام نیاز به ایمیل دارید، برای ارسال مطالب بهترین راه ایمیل است، دریافت آخرین اخبار را ایمیل استفاده می شود. پس هنوز نه تنها ایمیل جایگاه خود را حفظ کرده است، بلکه توانسته است نفوذ بیش‌تری را نسبت به بقیه روش ها به دست بیاورد.

چرا استراتژی ایمیل مارکتینگ؟

مهم‌ترین مسئله برای یک مالک وب‌سایت، پیداکردن مشتریان وفادار به سایت است. این مشتریان می توانند از محصولات خریداری کنند یا محتوای سایت را مطالعه کنند.

یکی از بهترین روش ها برای دریافت مشتریان وفادار، ایمیل مارکتینگ است. ارسال خبرنامه با استفاده از ایمیل مارکتینگ، یکی از روش هایی است که می توان در آن آخرین مقالات و خبرها برای کاربران ارسال کرد.

ممکن است تمامی صفحات از نظر سئو نتوانند در جایگاه خوبی در گوگل قرار بگیرند، از این رو بهتر است که با یک برنامه و استراتژی ایمیل مارکتینگ برای دریافت لینک بنویسید. جالب است که بدانید تاثیر ایمیل مارکتینگ برای جذب کاربران وفادار 30 برابر ورودی سئو است. پس چرا از این تکنیک رایگان که در اختیار همه وجود دارد، استفاده نکنیم؟ تکنیکی که در سال جدید با توجه به اهمیت آن می تواند کمک بزرگی به رشد کسب وکار کند.

بهترین تاکتیک های برای ایمیل مارکتینگ چیست؟
1. به هیچ وجه لیست ایمیل خریداری نکنید.

بازاریابان همیشه وقتی ایمیل مارکتینگ را شروع می کنند، سریعا می خواهند که به هدف خود دسترسی پیدا کنند. تولید لیست ایمیل به صورت طبیعی شاید از نظر زمانی خیلی طول بکشد، اما در واقع مشتریان و لیست واقعی از کاربران خواهید داشت. کاربرانی که خودشان درخواست کرده اند در ایمیل مارکتینگ شما شرکت کنند و آخرین اخبار و مقالات کسب و کار شما را دریافت کنند.

2. تصدیق ایمیل را از طرف کاربر داشته باشید.

تصدیق ایمیل، یعنی بعد از این‌که کاربر در خبرنامه سایت شما ثبت نام کرد باید به ایمیل خود برود و روی لینک تایید کلیک کند. در نگاه اول شاید این مرحله آزاردهنده به نظر برسد ولی باید دانست که این کار باعث می شود که از ثبت نام ایمیل های اشتباه در لیست ایمیل خودداری کنید.

3. مدیریت کردن ایمیل ها

ایمیل مارکتینگ بدون بررسی آن ها هیچ ارزشی ندارد. از ابزارهای تحلیل ایمیل مارکتینگ استفاده کنید تا میزان بازشدن آن ها و کلیک شدن لینک های داخلی آن مطلع شوید.

4. ایمیل های خود را ثابت نگه دارید

برای ایمیل مارکتینگ خود از یک ساختار متناسب با شرکت استفاده کنید. لینک های درونی، فونت ها، لوگو، هدر و فوتر به همراه لینک های اصلی سایت درون آن ها و عکس ها را با ساختاربندی مناسب قرار دهید.

5. حساب‌های غیر فعال را ازلیست خود پاک کنید

با استفاه از ابزارهای تحلیلی، به‌راحتی می توانید حساب‌هایی را که ایمیل ها شما را باز نمی کنند یا غیرفعال هستند را شناسایی و آن ها از لیست خود پاک کنید.

6. مراقب اسپمی و اسپم شدن باشید

اسپم شدن ایمیل ارسالی شما دلایل مختلف و زیادی دارد که مهم‌ترین علت آن ارسال انبوه ایمیل به کاربرانی است که اصلا در لیست شما وجود ندارند. این کار باعث اسپم شدن شما و دریافت لینک از اسپم ها باعث جریمه گوگل می‌شود.

تاییدیه ایمیل که قبلا بیان شد، مانع از ورود حساب‌های ایمیل اسپم وارد لیست می‌شود.

7. از سرور حرفه ای استفاده کنید

سرورهای حرفه ای و مناسبی برای ایمیل مارکتینگ وجود دارد. این سرورها به شما اجازه ساخت قالب ایمیل و ارسال انبوه به کاربران لیست شما را در ساعتی که شما تنظیم کرده اید را می دهد.

8. از کلمات اسپم در متن ایمیل خود استفاده نکنید

یکی از اشتباهاتی که متاسفانه بیش‌تر بازاریابان به آن توجه نمی کنند، استفاده از کلمات اسپم در ایمیل مارکتینگ است. این کلمات را شناسایی و از استفاده آن ها در ایمیل تبلیغاتی خود اجتناب کنید.

9. عنوان خود را جذاب انتخاب کنید

از عناوین جذاب که باعث جلب توجه می شود، استفاده کنید. عناوین نباید کلیشه ای و عمومی باشد و بهتر است که دست‌کم یک کلمه کلیدی در آن به کار ببرید.

چگونه مطمئن شویم که ایمیل ما خوانده می شود؟

راه های زیادی برای بررسی خوانده شدن یا نشدن ایمیل ها وجود دارد. یکی از روش هایی که شما مطمئن می سازد که ایمیل ارسالی‌تان خوانده می شود، شخصی سازی آن است. شخصی سازی در ایمیل مارکتینگ به این معنا نیست که در اول آن از نام ونام خانوادگی استفاده کنیم. بلکه ارسال ایمیل در زمان مناسب و با محتوای مناسب با گیرنده آن را، شخصی سازی می گویند. در این صورت می توانیم بگوییم ایمیل شما به احتمال زیادی خوانده می شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]