اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980204362876844

4 روش افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان

کد: 13980204362876844

http://bit.ly/2IWa1fE

، تهران , (اخبار رسمی): شاید بتوان اصلی‌ترین بخش هر وب سایت را بخش تولید محتوا آن دانست، در صورتی که سایت، ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته باشد اما از محتوای بسیار و ارزشمندی برخوردار نباشد در نهایت نتیجه نخواهد گرفت.

4 روش افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان
4 روش افزایش بازدید وب سایت به صورت رایگان

این روزها دیگر وب سایت‌ها و اینترنت جز جداناشدنی زندگی همه شده‌اند، به حدی که شاید اگر روزی قرار باشد کسی به اینترنت دسترسی نداشته باشد بسیاری از امور روزمره او با اخلال رو‌به‌رو خواهد شد و یا اصلا انجام نمی‌شوند. همه این موارد به این دلیل است که با گسترش روز افزون اینترنت و استفاده از سایت‌های اینترنتی بسیاری از افراد علاقه‌مند به دنیای اینترنت نیز به سمت طراحی سایت برای خود و کسب و کارشان روی آورده‌اند و تقریبا می‌توان گفت که موضوعات بسیار کمی را می‌توان یافت که در آن زمینه وب‌سایتی راه‌اندازی نشده باشد.

این در حالی است که امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران وب سایت‌ها بازدید وب آنها است. هر مدیر وب سایتی علاقه‌مند است که وب سایتش در هر روز بارها و بارها مورد بازدید علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگانش قرار گیرد اما بسیاری از این مدیران با راه‌های افزایش بازدید سایت آشنا نبوده و نمی‌دانند که برای افزایش بازدید سایت خود یا قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید چه کارهایی انجام دهند.

در این مقاله 4 راهی که می‌توان به کمک آنها نسبت به افزایش بازدید سایت به صورت رایگان اقدام کرد بیان خواهد شد تا با رعایت و انجام دادن همه این موارد بتوان به راحتی وب سایتی پربازدید را برای خود خلق کرد. 4 راه افزایش بازدید سایت به صورت رایگان به شرح زیر است:

نوشتن مقالات پر بازدید

شاید بتوان اصلی‌ترین بخش هر وب سایت را بخش تولید محتوا آن دانست، در صورتی که سایت ظاهر بسیار زیبایی نیز داشته باشد اما از محتوای بسیار و ارزشمندی برخوردار نباشد در نهایت نتیجه نخواهد گرفت. برای این منظور یکی از اصلی‌ترین کارهایی که یک شخص به عنوان مدیر یک وب سایت باید نسبت به انجام آن اقدام کند نوشتن مقالاتی است که برای بازدیدکنندگان جذابیت بسیاری داشته و بتوان آنها را به سمت سایت جذب کرد.

باید توجه داشت که صرف نوشتن مقالات طولانی و بسیار، دلیلی بر موفق شدن سایت در جذب بازدیدکننده نبوده و حتما باید نسبت به کیفیتی که مقالات از آنها برخوردار هستند نیز دقت داشت. برای اینکه مقاله باکیفیت‌تری تولید شود که در نهایت سرچ بالا و ورودی بالایی را از موتورهای جست‌وجو داشته باشد لازم است تا به دنبال کلمات پر سرچ مرتبط با موضوعی که قصد نوشتن آن وجود دارد را یافت و مقالات را با استفاده از این گونه کلمات کامل کرد.

تولید و انتشار ویدیو

در حال حاضر شاید دیگر کمتر کسی وجود داشته باشد که حوصله و وقت مطالعه یک صفحه محتوای متنی را در وب سایت داشته باشد، از این رو است که بیشتر افراد به دنبال آموزش‌های ویدیویی هستند تا بتوانند تنها با دیدن آنها به تمام آنچه که قرار بوده است در یک صفحه از سایت توضیح دهد دست یابند. به همین منظور بهتر است تا برای موضوعاتی که خواهان بسیاری دارند یک ویدیوی آموزشی تهیه شود و با انتشار آن بر روی سایت مخاطبانی که به دنبال این چنین ویدیوها هستند را یافت و آنها را به بازدیدکنندگان دائمی خود تبدیل کرد.

برگزاری رویدادهای رایگان

شاید بتوان یکی دیگر از بازدیدآورترین مواردی که می‌تواند بازدید سایت را دگرگون کند، را برگزاری رویدادهای رایگان دانست. مطمئنا بسیاری از افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند به دنبال آموزش مسائل مختلف از جمله آموزش‌های حوزه کاری هستند، می‌توان با برگزاری یک دوره آنلاین و یا آفلاین این دست از آموزش‌ها را برای استفاده سایران بر روی سایت قرار داد و پس از آن تاثیرش را بر روی بازدهی سایت مشاهده کرد.

همکاری در فروش خدمات و محصولات

مطمئنا تا نامی از همکاری در فروش به میان می‌آید ناخداگاه ذهن به سمت همکاری در فروش کالاهای فیزیکی می‌رود. این در حالی است که همکاری در فروش فایل بسیار دنیای گسترده‌ای داشته به حدی که این امکان را فراهم می‌کند تا علاوه بر همکاری در فروش کالای فیزیکی، خدمات خود را نیز به مشتریان ارائه داد و از آنها در این زمینه سود دریافت کرد. برای این منظور می‌توان با راه‌اندازی یک سیستم همکاری در فروش برای خدمات خود به راحتی نسبت به فروش فایل و یا خدمات خود به مشتریان اقدام و پورسانت بازارایابی مختص بازاریاب‌ها را نیز به حساب آنها وارد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی