اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000517537016844

3 تکنیک بسیار قدرتمند سئو داخلی

3 تکنیک قدرتمند سئو داخلی برای تقویت محتوا

کد: 14000517537016844

https://bit.ly/2VFusGd

، تهران , (اخبار رسمی): تکنیک های سئو داخلی و تولید محتوا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. در واقع نمی‌توان صحبت از سئو On-page کرد، آنوقت بحث محتوا و تکنیک های آن هم نشود. اگر بخواهیم چگونگی ارتباط بین این دو موضوع را بنویسیم، مطلب بسیار طولانی خواهد شد و هم اینکه نیاز است تا از همان ابتدا پیش نیازهایی را مطرح کرد.

3 تکنیک قدرتمند سئو داخلی برای تقویت محتوا
3 تکنیک قدرتمند سئو داخلی برای تقویت محتوا

بهینه سازی سئو داخلی تکنیک های خیلی پیچیده‌ای ندارد. گاهی با رعایت چند نکته در تولید محتوا و ترکیب آن با دیگر موارد می‌توان به راحتی رتبه سایت را در گوگل افزایش داد.

تکنیک های سئو داخلی و تولید محتوا ارتباط تنگاتنگی با هم دارند. در واقع نمی‌توان صحبت از سئو On-page کرد، آنوقت بحث محتوا و تکنیک های آن هم نشود. اگر بخواهیم چگونگی ارتباط بین این دو موضوع را بنویسیم، مطلب بسیار طولانی خواهد شد و هم اینکه نیاز است تا از همان ابتدا پیش نیازهایی را مطرح کرد. 

سئو داخلی چیست؟

اول از همه باید بدانیم که سئو داخلی چیست و اصلاً دقیقاً به چه معناست؟ البته تا حدودی و حتی بیشتر، متخصصان فعال در حوزه سایت با این مسئله آشنا هستند. متخصص سئو هم که صفر تا صد آن را می‌دانند. البته سعی شده در این تعریف از زاویه دیگری نگاه کنیم.

در حقیقت سئو داخلی ترکیب هنر نوشتن با دانش سئو به منظور افزایش رتبه صفحه‌ای در گوگل و آن هم در یک کلمه کلیدی است. تکنیک های بهینه سازی On-Page صفحه شامل هر چیزی مرتبط با درون صفحه از جمله متاتگ ها، برچسب‌ها، قالب محتوا، بهینه سازی کلمات کلیدی و همچنین خود محتوا است.

به عبارتی هدف از این بهینه سازی، افزایش تبدیل بازدید و رتبه صفحات سایت به ویژه محتوای مورد نظر و آن هم مطابق با نیاز و هدف جست‌وجوی کاربر است. تکنیک های Seo On-pgae به محتوای شما کمک می‌کند تا ساختار بهینه ‌تری بر اساس الگوریتم‌های گوگل داشته باشند. هرچه این تطابق بیشتر باشد، آن صفحه راحت‌تر و سریع‌تر در نتایج جست‌ و جو نمایش داده شده و هم اینکه رتبه بالاتری خواهد گرفت. پس باید گفت که این ارتباط خیلی قوی ‌تر از چیزی است که در ابتدای مقاله برای شما نوشتیم.

تکنیک های سئو داخلی در محتوا

قالب ‌بندی محتوا برای خوانندگان و ربات‌ها

یک استراتژی سئوی امروزی باید بر اساس نیاز مشتریان تدوین شود تا هم عوامل رتبه ‌بندی تحت تأثیر قرار بگیرد و هم اینکه به راحتی محتوا به دست خواننده برسد و او را جذب ادامه مطالعه کند. در نگاه اول، ترکیب این دو سخت است؛ اما نه برای کسانی که به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند و قبل از شروع اصول آن را رعایت می‌کنند.

از همین الان بگوییم که اگر اهل سئو کلاه سیاه هستید، این مقاله مناسب شما نیست. ما قرار نیست که چیزی را هک کنیم؛ بلکه می‌خواهیم با همان روش استاندارد موجود که بارها هم تأکید شده است، یک محتوای عالی بنویسیم. در حال حاضر، بهترین راه پیروی کردن از یک قالب محتوایی و اصولی است.

در محتوانویسی تجزیه متن، استفاده از پاراگراف‌های کوتاه و بالت پوینت‌ها نه تنها برای راحت‌تر خوانده شدن من، بلکه در بهینه سازی سئو نقش مؤثری دارند.

متن را با تگ‌های H2 تجزیه کنید

یکی از بهترین و ساده‌ترین کارها این است که متن‌ها را با استفاده از تگ‌های H2 به زیر عنوان‌هایی تجزیه کنید. تجزیه از طریق H2 و همچنین H3 علاوه بر افزایش خوانایی مطلب، به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید تقسیم کلمات کلیدی در متن را اجرا کنید.

همچنین اینکه موتور جست‌وجوی گوگل خیلی راحت‌تر و سریع می‌تواند متن شما را تجزیه ‌و تحلیل کند.

هر زیر عنوان H2 حداقل 300 کلمه و هر زیر عنوان H3 حداقل 100 کلمه داشته باشد.

هر کدام از H2 به یک بخش از پاسخ به نیاز کاربران اختصاص داده باشد.

به ترتیب اهمیت پیش بروید. زیر عنوان‌هایی که مهم‌تر هستند، در ابتدا بیاورید.

پاراگراف‌ها را کوتاه بنویسید

هیچ چیزی برای کاربر سخت ‌تر از این نیست که طول پاراگراف طولانی باشد. از آنجا که هر پاراگراف به یک موضوع کوچک اختصاص دارد، حالا اگر طولانی باشد، رشته ذهن کاربر را از بین خواهد برد. برخی توصیه می‌کنند که طول هر پاراگراف حداکثر باید سه خط باشد؛ اما واقعاً نمی‌توان چنین نظری داد. تا زمانی که هنوز موضوع تمام نشده، باید جمله ادامه پیدا کند. به جای آن سعی کنید تا جملات را کوتاه ‌تر بنویسید.

از بالت پوینت استفاده کنید

بالت پوینت بهترین و خلاصه‌ترین روش برای نوشتن و بیان مطلب است. نکته مهم اینکه استفاده از بالت پوینت هم در خوانایی و هم در خود سئو نقش اساسی دارند. حالا شاید بپرسید که چرا سئو؟ برای اینکه به راحتی می‌توان مطالب را دسته‌بندی کرد. همچنین اینکه امکان لینکدهی راحت‌تر و بهتری دارند و در آخر، اسکن متن را برای گوگل بهتر خواهد کرد.

بهینه سازی قابلیت Featured Snippet

گوگل هر چند وقت یک بار تغییراتی را در الگوریتم‌های خود به وجود می‌آورد. این تغییرات هم روی نمایش سایت‌های برتر و هم روی چگونگی نشان داده آن‌ها مرتبط است. «موقعیت صفر» در حقیقت موقعیتی است که در ابتدای صفحه و قبل از اولین لینک قرار می‌گیرد. موقعیتی که بارها آن را در صفحه نتایج گوگل مشاهده کرده‌اید. نرخ کلیک بالا و سرعت در برندینگ از مزایای قرار گرفتن لینک در این موقعیت است.

چندین قابلیت Featured Snippet وجود دارد. اینکه حالا چگونه در هر کدام از این موقعیت‌ها قرار بگیریم، متفاوت است که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

به صورت پاراگرافی

در این نوع، توضیحات 40 تا 50 کلمه‌ای بر اساس یک عبارت جست‌وجو با پیوند به محتوای منبع نمایش داده می‌شود. بهترین راه برای قرار گرفتن در این بخش، این است که خلاصه‌ای از کل مقاله بر اساس کلمات کلیدی در ابتدا بنویسید. همچنین سعی کنید تا تعریف و خلاصه‌ای از دیگر زیر عنوان‌ها را هم در طول مقاله در نظر بگیرید. به این صورت شانس نمایش سایت در این بخش بیشتر خواهد بود.

به صورت لیستی

این بخش را به احتمال بارها مشاهده کرده‌اید. در این بخش بر اساس عبارت یا کلمه کلیدی مورد جست‌وجو، جواب به صورتی فهرستی نمایش داده می‌شود. فکر می‌کنید که چرا در بالا اشاره کردیم تا از قابلیت بالت پوینت در طول محتوای خود استفاده کنید؟

به صورت جدولی

گاهی در صدر صفحه نمایش جست‌وجو، جدولی با 3 یا 4 ستون و 6 تا 7 سطر نشان داده می‌شود. این بخش برای سایت‌هایی که مقایسه قیمت، آب و هوا و موارد مشابه را نشان می‌دهند، گزینه مناسبی خواهد بود. استفاده از کدهای HTML در طراحی جدول به چنین سایت‌هایی برای قرارگیری در این بخش کمک زیادی خواهد کرد.

اضافه کردن بخش پرسش و پاسخ

داده‌های ساختار یافته محتواهایی هستند که به گوگل کمک می‌کند تا بتواند ساختار سایت و محتوا را بهتر و بیشتر درک کند. اضافه کردن بخش پرسش و پاسخ در پایین سایت که به تازگی به م باب شده است، به این مسئله کمک زیادی خواهد کرد. نرخ کلیک بالا، هدایت بهتر و هدفمندتر به صفحات داخلی و افزایش ترافیک و رتبه سایت از جمله مزایای این بخش است. برای اضافه کردن این بخش می‌توان از قابلیت خود طراحی سایت مانند HTML استفاده کرد. البته اگر در خود متن هم به صورت پرسش و پاسخ، به سؤالات اصلی جواب دهید، تأثیرگذار خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها