اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960209247436844

چگونه لوگو حرفه‌ای طراحی کنیم؟

کد: 13960209247436844

https://goo.gl/oHzeAi

، تهران , (اخبار رسمی): لوگو نشان‌دهنده هویت و ماهیت یک کسب‌وکار یا سازمان است.

چگونه طراحی لوگو حرفه ای انجام بدهیم؟

طراحی لوگو حرفه‌ای در حالت کلی شامل شناخت کسب و کار، طراحی، تفکر، تحقیق، کشیدن طرح، بررسی و اصلاح است.

لوگو یکی از مهم‌ترین بخش در طراحی سایت است و هم‌چنین در برندسازی و بازاریابی اینترنتی سایت استفاده می‌شود. در واقع این لوگو شماست که در ذهن کاربر حک می‌شود و هر بار نامی از برند شما به گوش کاربران و افراد برسد، لوگو نخستین تصویری است که به خاطر آن‌ها می‌آید. 

طراحی لوگو حرفه‌ای یک علم است و هر کسی نمی‌تواند آن را به صورت تخصصی انجام دهد. در زیر نکاتی در طراحی لوگو حرفه‌ای که باید هر تازه‌کاری بداند،آمده است.

 

نکات طراحی لوگو حرفه‌ای

1. قاعده KISS ؛ آن را کاملا ساده و احمق نگه دارید.

هر چه لوگو ساده‌تر باشد به ذهن‌سپردن آن راحت‌تر خواهد بود. همانند نمونه‌سازی اولیه که گفته می‌شود هرچه ساده‌تر طراحی کنید، کاربران راحت‌تر می‌توانند استفاده کنند، در طراحی لوگو حرفه‌ای هم باید به این امر کاملا دقت کنید.

2. مفهوم کسب وکار خود را در نظر بگیرید

طراحی لوگو حرفه‌ای، یعنی طرحی که در نگاه اول مفهوم یا نام برند را کاملا به کاربران القا کند. در طراحی لوگو، شما باید تلاش کنید که مفهوم کسب و کار خود را در دل آن بگنجانید. البته بعضی مواقع چنین امکانی وجود ندارد مثلا سامسونگ که لوگو آن یک نوشته است اما برعکس، لوگو توییتر یک کبوتر است که به راحتی مفهوم سایت خود را به کاربران القا می‌کند. ولی اگر دقت کنید هردو به صورت کاملا حرفه‌ای و ساده طراحی شده‌اند.

3. تغییرناپذیر و دوام‌پذیر باشد

تغییر لوگو نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است. برای همین است که شرکت‌های بزرگ مانند ال جی، سامسونگ و غیره که قدیمی هستند، هیچ وقت لوگو خود را تغییر نداده‌اند. البته ممکن است تغییراتی را در رنگ آن‌ها ایجاد کرده باشند اما ماهیت اصلی هیچ تفاوتی نکرده است. برای همین در طراحی لوگو حرفه‌ای باید به این مورد تغییر‌ناپذیر بودن لوگو دقت کنید. هرگونه تغییر در لوگو ممکن است هزینه جبران‌ناپذیری را به هویت آن برند وارد کند.

4. خلاقانه باشد

طراحی برابر با تولید نیست. طراحی نیازمند خلاقیت است. برای این کار بهتر است قبل از اقدام به طراحی لوگو حرف‌ ای، اصول و روش آن را مطالعه کنید. در واقع مهم‌ترین اصل در طراحی لوگو، داشتن خلاقیت است. متاسفانه امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از ایده لوگوهای سایت‌ها، کپی‌برداری است.

 

از چه نرم افزارهایی برای طراحی لوگو حرفه ای استفاده کنیم؟

تسلط‌داشتن به موارد بالا، حتی به افرادی که تسلط کافی به فتوشاپ ندارند، کمک بزرگی به طراحی لوگو خواهد کرد.

طراحی لوگو حرفه‌ای در حالت کلی شامل شناخت کسب و کار، طراحی، تفکر، تحقیق، کشیدن طرح، بررسی و اصلاح است. کشیدن طرح فقط یک بخش کوچک از پروژه طراحی لوگوست. بیش‌ از همه، درک و شناخت کسب وکار و کاربران است که به طراح کمک می‌کند. ابزارهایی که برای طراحی مورد نیاز است و هر طراحی می‌تواند با تسلط نسبی بر آن، یک لوگو را خلق کند شامل PhotoshopU, CorelDraw, Adobe Illustrator است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تبلیغات و روابط عمومی | رسانه‌ها