اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960212247856844

6 دلیل تخصیص بودجه در تبلیغات اینترنتی

کد: 13960212247856844

https://goo.gl/hJtrv9

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات اینترنتی بهترین راه کار برای کسب و کارهای مختلف است از این رو شش دلیل تخصیص بودجه در تبلیغات اینترنتی در این نوشته آمده است.

تبلیغات اینترنتی - 6 دلیل تخصیص بودجه در تبلیغات اینترنتی

در سال 2015 بیان شد که استراتژی‌های تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مانند بازاریابی تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث جلب 80 درصد تمرکز افراد و مشتریان در هنگام خرید شود.

تبلیغات اینترنتی چیست؟ چرا باید توجه ویژه ای به تبلیغات اینترنتی کرد؟ امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت، این امکان برای افرادی که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت می‌کنند به وجود آمده است که بتوانند یک ارتباط واقعی با  مشتریان و کاربران خود و با هزینه کمتر و راحت‌تر از قبل برقرار کنند. در واقع تبلیغات اینترنتی راهی است که در آن می‌توان مشتریان بالقوه خود را به راحتی به دست آورد.

بیشتر مشتریان امروزه کالاها و نیازهای خود را از طریق شبکه های اجتماعی و ابزار تلفن همراه پیدا می‌کنند. برای همین شکی نیست که تبلیغات اینترنتی، راه مهمی است برای برندهای کوچک و بزرگ است که بتوانند محصولات خود را معرفی و به فروش برسانند.

در سال 2015 بیان شد که استراتژی‌های تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، مانند بازاریابی تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث جلب 80 درصد تمرکز افراد و مشتریان در هنگام خرید شود.

در این مقاله آموزش سئوسایت، می خواهیم شش دلیل را بیان کنیم که شما باید بیشتر بودجه خود را برروی تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ قرار دهید.

 

چرا بیشتر بودجه خود را باید در تبلیغات اینترنتی قرار دهیم؟
1. بیشتر اجتماعی شویم

درک تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از تاثیرات شبکه‌های اجتماعی است.  در واقع یک رابطه قوی بین شبکه‌های اجتماعی و کسب و کارهای آن‌لاین وجود دارد. براساس گزارشی که توسط مدرسه کسب وکار هاروارد منتشر شده است، تاثیرات شبکه‌های اجتماعی روی مشتری می‌تواند باعث افزایش پنج‌درصدی فروش شود. برای همین هیچ شکی وجود ندارد که امروزه بیشتر کسب وکارها برای این‌که بتوانند ارتباط اجتماعی و فروش خود را بیشتر کنندبه تبلیغات اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی رو  آورده‌اند.

2. ایجاد ارتباط

تبلیغات اینترنتی می‌تواند علاوه بر ایجاد رابطه با مشتری، باعث وفاداری در شرکت و مشتری شود. مشتریانی که از طریق تبلیغات اینترنی با شرکتی و فروشگاه آشنا می‌شوند و بعد از آن محصولاتی را خریداری می‌کنند، سعی می‌کنند که از طریق ارسال پیام‌های الکترونیک، از فروشگاه تشکر کنند. این امر شاید در نگاه اول خیلی بی‌ارزش تلقی کند ولی باید گفت می‌تواند گام اول در ایجاد رابطه بین فروشگاه و مشتری باشد.

3. افزایش دست‌یابی

در تبلیغات اینترنتی دیگر محدودیتی برای معرفی مکان فروشگاه خود ندارید. صاحب و مالکان وب‌سایت می‌توانند، کالاهای خود را در کشورهای دیگر به راحتی تبلیغ کنند و بفروشند. البته اگر بخواهید سایت شما در تمامی دنیا قابل رویت باشد، باید از نسخه انگلیسی استفاده کنید و هم‌چنین روی سئو آن به خوبی فعالیت کنید. هم‌چنین توصیه می‌شود  که اول از همه بازارهای محلی را دریابید و سپس روی فروش خارجی تمرکز کنید.

4. راحت‌تر کردن خرید و فروش

ایجاد یک کسب وکار اینترنتی یعنی فروشگاه 24/7. فروشگاهی که در کل هفته 24 ساعته باز است و آماده ارائه خدمات است. در واقع دیگر فروشگاه‌ها نگران از دست‌رفتن مشتری در زمان تعطیلی نیستند. یک مزیت دیگری که دارد این است که مشتریان نگران ساعت شلوغی نیستند و از اینکه هر موقع می توانند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، احساس راحتی می‌کنند.

5. شخصی‌سازی

فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را برای کسب وکارها ایجاد کرده است که بتوانند برای مشتریان خود یک پروفایل شخصی ایجاد کنند تا بتوانند تاریخچه خرید و عملکرد آن‌ها را بررسی کنند. هم‌چنین آن‌ها می‌توانند متوجه شوند که کدام روش تبلیغات اینترنتی توانسته است باعث جلب توجه مشتری برای آنان شود. این اطلاعات زمانی که هر فروشگاهی می‌خواهد یک مسابقه یا کارزار برگزار کند، کاملا مفید است.

6. کاهش هزینه

تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات فیزیکی از نظر هزینه کاملا به‌صرفه است. دلایل زیادی برای این مسئله وجود دارد که می‌توان گفت نیازنداشتن به یک انبار برای نشاندادن محصولات، هزینه تبلیغات فیزیکی مانند بروشور، بنر و غیره به مراتب زیادتر از هزینه تبلیغ در اینترنت است. هم‌چنین امروزه گوگل تاکید بیشتری بر تولید محتوا کرده است،  از این رو می‌توان بیشتر فعالیت تبلیغاتی خود را بر تولید محتوا قرار داد.

همان‌طور که بیان شد، سرمایه‌گذاری در تبلیغات اینترنتی هدر دادن بودجه نیست بلکه یک نوع سرمایه‌گذاری است که می‌تواند باعث گسترده‌تر شدن حوزه کاری و جلب مشتریان بیشتری شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئوکار

سئوکار در ابتدا فعالیت خود را از یک پروژه تحقیقاتی در گروه کامپیوتر، دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران با همکاری جمعی از اساتید مجرب و دانشجویان کارشناسی ارشد نرم افزار، شروع نمود. سئوکار در حال حاضر برترین شرکت ایران در زمینه سئو سایت می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]